Отидете към основна версия

23 162 35

АГУ за всички нови коли Dacia (БГ цени)

  • dacia-
  • агу-
  • lpg

Новият трицилиндров турбиниран двигател TCe 100 ECO-G вече се предлага за Dacia Duster, Sandero, Logan и Logan MCV. Той предлага подобрена производителност с максимален въртящ момент от 170 Нм от 2000 об/мин, което позволява гъвкава употреба, като същевременно намалява разхода на гориво и CO2 емисиите.

ECO-G двигателят отделя около 10% по-малко CO2 емисии от еквивалентен бензинов двигател. ECO-G е името, дадено на двугоривните (бензин и LPG) двигатели, предлагани за всички модели от гамата Dacia: TCe 100 ECO-G за Duster, Sandero, Logan, Logan MCV и SCe 110 ECO-G за Lodgy и Dokker.

Достъпна и икономична технология

Dacia предлага гамата си двугоривни модели на конкурентни цени, без да прави компромис с надеждността (без допълнителни разходи в сравнение с еквивалентна бензинова версия). Цената на пропан-бутан горивото е значително по-достъпна (до повече от половината от цената на литър бензин или дизел). Ако средният разход на LPG двигател е малко по-висок, общият разход на гориво на километър се намалява с до 30% в сравнение с бензинов двигател и до 8% в сравнение с дизелов двигател.

Неограничена мобилност

Автомобилът може да работи или на бензин, или на пропан-бутан. Той е оборудван с два отделни резервоара, един за бензин и един за пропан-бутан. С два пълни резервоара автомобилът има кумулативен пробег от над 1000 км. Бензинът може да се намери във всички станции за зареждане, а пропан-бутанът присъства в 1 станция за 4 средно в Европа и в почти 80% от станциите в България.

В допълнение Dacia ECO-G автомобилите имат достъп до подземни паркинги благодарение на безопасната си система, включваща предпазен клапан, възвратен клапан и ниво на пълнене, ограничено до 80%, и не са засегнати от ограниченията за движение в случай на високи нива на замърсяване на въздуха.

Доказана и безопасна технология, усъвършенствана в продължение на много години

Интеграцията на пропан-бутан в автомобилите Dacia е операция, извършвана директно в завода. За клиента това означава: лесна поръчка, без допълнително забавяне и едно лице за контакт за гаранцията и поддръжката на автомобила в мрежа, обучена за работа с тази технология. Още от своя дизайн, бензиновият двигател е проектиран да работи на гориво с пропан-бутан. Допълнителният резервоар за пропан-бутан, изработен от високоякостна стомана, е разположен на мястото на резервната гума, без да докосва резервоара за бензин. Възвратен клапан, 80% ограничител на запълване, ограничител на дебита, електромагнитен клапан и предпазен клапан допълват техническата система.

Семпла технология

Работата е проста за водача. Преминаването от бензин на пропан-бутан и обратно се извършва по два начина: ръчно, чрез специален превключвател, разположен в купето (избраният режим след това се повтаря при следващо стартиране на двигателя) или автоматично, когато резервоарът за пропан-бутан е празен. Пълненето на резервоара също е бързо и лесно (само 2 минути).

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 124 гласа.

Свързани новини