Белгийски дилър на екзотични автомобили продава единственият съществуващ роудстър Bizzarrini BZ 2001. Автомобилът е построен по идея на американската компания Watkins Racing с идеята да произведе ограничен тираж от 25 бройки със 7.0-литров V8, но проектът е прекратен поради липса на финансиране.
През 1989 г. собственикът на фирмата Бари Уоткинс склонява Джото Бицарини да участва в създаването на нова елитна суперкола. Прототипът е базиран на шаси от Ferrari Testarossa, а няколко крупни доставчици на компоненти се съгласяват да участват в проекта.
Единственият BZ 2001 има каросерия от въглеродни влакна, карбонов съединител и маховик Tilton Industries. Амортисьорите Penske Shocks се разработени специално за модела. Седалките са изработени от мемори пяна на канадската компания ObusForme, а 4.9-литровият V12 на Testarossa с 360 к.с. е запазен без изменения.
След като похарчва няколко милиона долара от джоба си, Бари Уоткинс опитва да намери инвеститори за серийното производство и дори успява да се договори с индонезийска фирма за финансирането му. През 1993 г. обаче тя се оттегля от проекта и Bizzarrini BZ 2001 остава в една-единствена бройка.