Отидете към основна версия

3 189 23

Премиум сегментът рязко нарасна в Русия: кои са лидерите?

  • премиум автомобили-
  • русия-
  • продажби

За някои премиум марки месец март завърши с плюс над 100%. Окуражаващи са и резултатите от първото тримесечие на 2020 г. По-интересното обаче е, че през първия месец на пролетта в Русия са продадени около 16 хиляди автомобила от марките, принадлежащи към т.нар. премиум сегмент. Това съобщи агенция "Автостат", чиито анализатори отбелязват, че настоящият резултат е с 30% по-висок от миналия март.

Лидер в продажбите на премиум автомобили е марката Cadillac: популярността на автомобилите от тази марка се е увеличил със 116%. Продажбите на марките Audi и Lexus също се увеличават съответно с 47% и 44%, а Land Rover добавя повече от една трета от продажбите си от миналия март.

Причината за този ръст се крие във факта, че цените на автомобилите в Русия ще се повишат. Автодилърите отново помолиха правителството за помощ, но сега остават без конкретен отговор. Традиционната надпревара за лидерство между Mercedes-Benz и BMW пък този път завърши с победата на баварците.

BMW изпревари преките си конкуренти както по тримесечни продажби, така и по брой продадени автомобили през март. Концернът завърши първия пролетен месец с 4 289 продадени автомобила (+ 26%) срещу 4 283 автомобила от Mercedes-Benz. Общите резултати за 2020 г. при BMW са изразени в 10 880 продадени коли (+ 12%), а Mercedes-Benz успяват да продадат 10 344 автомобила (+ 16% в сравнение с миналата година).

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.

Свързани новини