С изкарването на Chiron Bugatti усъвършенства формулата, която направи Veyron толкова известен. Автомобилният производител избута модела до крайност с версията Chiron Super Sport 300+. С Chiron Pur Sport обаче, който бе представен по-рано тази година, Bugatti тръгна в другата посока. Поставяйки фокус върху управлението, автоконцернът направи значителни промени в производителността на хиперкара, като ограничи максималната му скорост до скромните 351 км/ч. Каква е причината за това? В интервю за Motor Trend шефът на изследователската и развойна дейност в Bugatti Стефан Елрот се обръща именно към този въпрос.
Той обяснява, че френският автоконцерн е жертвал изключително високата скорост при Pur Sport, за да направи хиперкара по-пъргав. Bugatti модифицира настройката на шасито, използва по-твърди пружини, нови магнезиеви джанти с карбонови аеро елементи и нови гуми Michelin Pilot Sport Cup 2R с повече странично сцепление. Тези промени олекотяват колата с 50 килограма, докато предавките са съкратени с 18 процента.
Въпреки че Bugatti жертва максималната скорост на Pur Sport, той все още е по-бърз от обикновения Chiron до 100, 200 и 300 км/ч. Хиперкарът просто спира да ускорява на 351 км/ч. Вдигнати са и червените обороти от 6700 на 6900, а задното крило вече е фиксирано, като по този начин генерира по-голяма сила на притискане.
Pur Sport далеч не е звездата на пистата, но хиперкарът е фокусиран върху бързината в завоите, като е по-пъргав от другите модели Chiron. Това би могло да помогне на Bugatti да привлече нови клиенти, твърди Елрот.