25 Април, 2020 12:00 4 078 7

Вижте защо Bugatti Chiron Pur Sport вдига "само" 351 км/ч

  • bugatti-
  • chiron-
  • pur sport

С изкарването на Chiron Bugatti усъвършенства формулата, която направи Veyron толкова известен. Автомобилният производител избута модела до крайност с версията Chiron Super Sport 300+. С Chiron Pur Sport обаче, който бе представен по-рано тази година, Bugatti тръгна в другата посока. Поставяйки фокус върху управлението, автоконцернът направи значителни промени в производителността на хиперкара, като ограничи максималната му скорост до скромните 351 км/ч. Каква е причината за това? В интервю за Motor Trend шефът на изследователската и развойна дейност в Bugatti Стефан Елрот се обръща именно към този въпрос.

 

Той обяснява, че френският автоконцерн е жертвал изключително високата скорост при Pur Sport, за да направи хиперкара по-пъргав. Bugatti модифицира настройката на шасито, използва по-твърди пружини, нови магнезиеви джанти с карбонови аеро елементи и нови гуми Michelin Pilot Sport Cup 2R с повече странично сцепление. Тези промени олекотяват колата с 50 килограма, докато предавките са съкратени с 18 процента.

 

Въпреки че Bugatti жертва максималната скорост на Pur Sport, той все още е по-бърз от обикновения Chiron до 100, 200 и 300 км/ч. Хиперкарът просто спира да ускорява на 351 км/ч. Вдигнати са и червените обороти от 6700 на 6900, а задното крило вече е фиксирано, като по този начин генерира по-голяма сила на притискане.

 

Pur Sport далеч не е звездата на пистата, но хиперкарът е фокусиран върху бързината в завоите, като е по-пъргав от другите модели Chiron. Това би могло да помогне на Bugatti да привлече нови клиенти, твърди Елрот.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Изпреварващ

    17 8 Отговор
    Да се чете Бугати окапаха новият лидер се нарича Кьонингзегг

    Коментиран от #2

  • 2 Съгласния

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "Изпреварващ":

    Koenigsegg задминават Bugatti още с Agera. И Koenigsegg имат автомобил с 1 и 9 скоростти. Regera с 1 скорост и с макс 450 километра и Jesko с 9 скорости и с макс 500 километра. Като даже новия Jesko Absult Кристиян Фон Кньонигсег твърди че ще стига 500 и повече километра

    Коментиран от #3

  • 3 Дърт

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Съгласния":

    С 1 скорост!?

    Коментиран от #5

  • 4 Мдам

    1 6 Отговор
    Квито и гуми да слагат мигачи и фарове от тоя шлеп чистов автмобил не става.То и състезание с камиони има ама не са пистови автомобили.Прекалено е тежко тва.
  • 5 Същия на който си отговорил

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "Дърт":

    Да, само 1, или ти си викаш предавки. И заради това има по слабо ускорение от 0-100 от другите коли от нейния клас, обаче след 200 дръпва всичко на правата.
  • 6 Мате

    0 4 Отговор
    Бугати и Кьонингсег се гонели, накрая дошъл горският и ги изгонил всичките. А горският е хърватинът, при който всички шефове на концерни отидоха да цъкат с език на Женева 2019, включително и Кристиан фон Кьонингсег. C Two му беше колата.
  • 7 Borislav Popov

    0 2 Отговор
    А това Ферари без да иска вдигна само 372 км в час и то на аутобана.
    https://www.youtube.com/watch?v=RwRpVRbKw1c