Немското тунинг ателие Posaidon увеличи мощността на "рекордния" турбо двигател със допълнителни 104 конски сили. Инженерите на Posaidon предлагат доработка, наречена RS 525, която се отнася за версията Mercedes-AMG A 45. Колата е с двулитров турбо двигател M 139. След интервенцията, мощността на двигателя се увеличава от 421 конски сили и 500 Нм въртящ момент до рекордните 525 конски сили и 600 Нм въртящ момент, като работният обем остава непроменен.
Любопитно е, намесата на Posaidon е ограничена до два комплекта за подобряване на мощността. Първият кит е изключително софтуерна версия, която увеличава мощността до 465 конски сили (+44 коня) и въртящият момент до 560 Нм ( +60 Nm, което се свежда само до преработка на фърмуера на електронния блок за управление. Тунинг комплектът RS 525 пък увеличава мощността до 525 конски сили, но за него се изисква не само нов чип, но и подмяна на турбокомпресора, преконфигуриране на осемстепенната роботизирана трансмисия и на системата за задвижване на четирите колела.
Все още обаче и двата комплекта не са налични за поръчка, тъй като модификациите на Posaidon не са сертифицирани от немския технически надзор TÜV. Изчислените характеристики на "свръхнаточения" Mercedes-AMG A 45 с пакети Posaidon обаче са известни. Горещият хеч с мощност 465 конски сили ускорява от нула до 100 километра в час за 3.6 секунди (-0,3 секунди), а версията с 525 коня изпълнява това упражнение, като суперкар за 3.4 секунди.
В допълнение пакетът RS 525 предполага премахване на ограничителя на скоростта, което означава, че максималната скорост се увеличава от стандартните 250 километра в час до 324 километра в час. От Posaidon обявиха, че възнамеряват да предложат и още доработки за най-мощната A-Klasse. В момента инженерите се занимават с настройка на персонализираната изпускателна система, тестват по-ефективни спирачки и планират да предложат спортно окачване, нови 20-цолови джанти от въглеродни влакна и още по-глобален набор от усъвършенстване на двигателя.
Последният включва инсталирането на два високопроизводителни турбокомпресора, като се очаква при това ниво на усилване мощността на двулитровият четирицилиндров двигател конските сили да достигенат около 600, а максималният въртящ момент - 700 Нм. Тъй като двигателят M 139 се монтира на всички нови модели с индекс 45, тунингът на Posaidon ще засегне и седана, и комбито, CLA, както и кросоувъра GLA. За всеки модел обаче немското студио ще разработи отделен пакет от подобрения, като вземе предвид индивидуалните настройки на кутията и задвижването на всички колела.