Немското тунинг ателие Posaidon увеличи мощността на "рекордния" турбо двигател със допълнителни 104 конски сили. Инженерите на Posaidon предлагат доработка, наречена RS 525, която се отнася за версията Mercedes-AMG A 45. Колата е с двулитров турбо двигател M 139. След интервенцията, мощността на двигателя се увеличава от 421 конски сили и 500 Нм въртящ момент до рекордните 525 конски сили и 600 Нм въртящ момент, като работният обем остава непроменен.
Любопитно е, намесата на Posaidon е ограничена до два комплекта за подобряване на мощността. Първият кит е изключително софтуерна версия, която увеличава мощността до 465 конски сили (+44 коня) и въртящият момент до 560 Нм ( +60 Nm, което се свежда само до преработка на фърмуера на електронния блок за управление. Тунинг комплектът RS 525 пък увеличава мощността до 525 конски сили, но за него се изисква не само нов чип, но и подмяна на турбокомпресора, преконфигуриране на осемстепенната роботизирана трансмисия и на системата за задвижване на четирите колела.
Все още обаче и двата комплекта не са налични за поръчка, тъй като модификациите на Posaidon не са сертифицирани от немския технически надзор TÜV. Изчислените характеристики на "свръхнаточения" Mercedes-AMG A 45 с пакети Posaidon обаче са известни. Горещият хеч с мощност 465 конски сили ускорява от нула до 100 километра в час за 3.6 секунди (-0,3 секунди), а версията с 525 коня изпълнява това упражнение, като суперкар за 3.4 секунди.
В допълнение пакетът RS 525 предполага премахване на ограничителя на скоростта, което означава, че максималната скорост се увеличава от стандартните 250 километра в час до 324 километра в час. От Posaidon обявиха, че възнамеряват да предложат и още доработки за най-мощната A-Klasse. В момента инженерите се занимават с настройка на персонализираната изпускателна система, тестват по-ефективни спирачки и планират да предложат спортно окачване, нови 20-цолови джанти от въглеродни влакна и още по-глобален набор от усъвършенстване на двигателя.
Последният включва инсталирането на два високопроизводителни турбокомпресора, като се очаква при това ниво на усилване мощността на двулитровият четирицилиндров двигател конските сили да достигенат около 600, а максималният въртящ момент - 700 Нм. Тъй като двигателят M 139 се монтира на всички нови модели с индекс 45, тунингът на Posaidon ще засегне и седана, и комбито, CLA, както и кросоувъра GLA. За всеки модел обаче немското студио ще разработи отделен пакет от подобрения, като вземе предвид индивидуалните настройки на кутията и задвижването на всички колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Brabus
Коментиран от #2
10:27 04.05.2020
2 Коmapak🆘️
До коментар #1 от "Brabus":
Даунсайзинг брато. И колко години ще изкара 2л двигател с няколко турбини напомпан до 525к.с.? Или това според модерните концепции не е важно?Коментиран от #4, #22, #26
10:33 04.05.2020
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Хранителна верига
До коментар #2 от "Коmapak🆘️":
Е ти па ся, нали сервизите и продавачите на части и те трябва да ядат ;)Коментиран от #8, #13
10:46 04.05.2020
5 Ячонеца
Коментиран от #12, #19, #27, #33
10:48 04.05.2020
6 Plameni
10:52 04.05.2020
7 Ха Ха Ха
10:52 04.05.2020
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Plameni
До коментар #5 от "Ячонеца":
Като сравняваш А класа я сравнявай с Микра на НисанКоментиран от #15
10:56 04.05.2020
13 Коmapak🆘️
До коментар #4 от "Хранителна верига":
За това не се бях замислял и си адски прав! 😂10:58 04.05.2020
14 Бачо Киро
11:00 04.05.2020
15 Бачо Киро
До коментар #12 от "Plameni":
А класата не е в категорията на микра. Откъм цена пък въобще. И двамата сте в грешка.Коментиран от #17
11:02 04.05.2020
16 Будала
11:13 04.05.2020
17 Plameni
До коментар #15 от "Бачо Киро":
Сравнението е най- малкия модел на Мерцедес с най-малкия модел на Нисан Защо Ячонеца сравнява най малкия модел на Мерцедес с най -високия спортен модел на Нисан ,който тунингован отива към 300 000$ също по-висока. Макар да не сравняваме по ценаКоментиран от #18
11:16 04.05.2020
18 Коmapak🆘️
До коментар #17 от "Plameni":
Преди години, около 10 по спомен, един познат си смени Астън Мартина за Нисан гтр. Каза, че оттогава не е посещавал сервиз. Малко прехвалено, но и 50% да е вярно пак е впечатляващо постижение за японците. Астъните според мен допуснаха груба грешка с моторите на AMG.Коментиран от #20, #31
11:26 04.05.2020
19 Q4 00
До коментар #5 от "Ячонеца":
Ячонеца не може да си напише името правилно или се е преименувал. Отделно не може да смята и уместни сравнения да прави11:30 04.05.2020
20 Plameni
До коментар #18 от "Коmapak🆘️":
И аз имам един приятел с Лада иТрабант който с тях не е посещавал сервиз - просто не ги кара още са чисто нови.Който не кара, той не посещава сервиз !
Коментиран от #21
11:35 04.05.2020
21 Коmapak🆘️
До коментар #20 от "Plameni":
😂😂😂Кара си го и още как, само дето астъна наистина е половината време в сервиза. Тъжно, но факт. Може със скъпите им модели да не е така, но DB9 DBS са вероятно най-скъпите коли за поддръжка в света. И това го пише почитател на Астън Мартин!!! Такива са фактите.11:44 04.05.2020
22 куку руку ку
До коментар #2 от "Коmapak🆘️":
Koйто "надува мускулите" така, се е приготвил и за резервни мускули. Иначе ти сложих плюсче...Коментиран от #24
12:16 04.05.2020
23 гост
12:19 04.05.2020
24 Коmapak🆘️
До коментар #22 от "куку руку ку":
Не резервни братчед, направо нови!!! 😁С три пъти по високи обороти 3 пъти се качва износването. Имал съм двулитрова атмосферна. Изкара 240000 преди да предаде богу дух. Значи очаквам такъв мерцедес да се появи на 79000 реални километра на Горубляне 😂 Ако има късмет новия горд собственик ще прокара 1-2000 километра без проблем. И след това мъка, мъка, мъкаааа.12:55 04.05.2020
25 Будала
15:50 04.05.2020
26 jdm
До коментар #2 от "Коmapak🆘️":
Японските двигатели от години ги помпат яко и си работят без проблеми. Има 2л мотори по 2000 коня. Сега колко издържа е друг въпрос ама то е същото и с по-големите напомпани двигатели. Примерно на м5 v10 е супер чуплив даже и стоковКоментиран от #28
15:57 04.05.2020
27 Арнолд
До коментар #5 от "Ячонеца":
защо сравняваш хечбек със gtr15:59 04.05.2020
28 Коmapak🆘️
До коментар #26 от "jdm":
Това казвам и аз. Просто си купуваш кола за 80000 км. Нови стандарти за еко!!!Коментиран от #29
16:06 04.05.2020
29 Верно ли
До коментар #28 от "Коmapak🆘️":
Предвид,че стандартната гаранция е 100 хил.км/2г и вече винаги удължена на 200 хил/4 г-трябва да си наясно, че всичко е направено да издържа този период/км18:07 04.05.2020
30 явертъ
18:22 04.05.2020
31 Yamaha M1
До коментар #18 от "Коmapak🆘️":
Котарако,произнася се Джи Ти Ар18:51 04.05.2020
32 Николай
22:48 04.05.2020
33 шишо
До коментар #5 от "Ячонеца":
добре е като споменаваш GTR поне да си карал такъв ...,като цяло GTR цена качество ок но тук няма база... и тези 2,8 сек е много относително какви карти има в колата абе въобще 2,8 сек ама21:12 05.05.2020
34 Бай Юрган
Коментиран от #35
01:38 06.05.2020
35 жоро уудстока
До коментар #34 от "Бай Юрган":
Прогнозирам скоро да станеш мангизлия...Ако те усетят хора,които искат да"убият"спамаджиите-ти си техният човек.След твоят,няма други коментари!Хубаво е човек да се"изпразва",само ако има пълнеж.При мен е златно правило да говоря само от личен опит,а не"един познат каза"...Аз карам нова "А"класа,но не се изцепвам неподготвен...17:16 06.05.2020
36 Потник
17:30 06.05.2020