ФАКТИ.БГ

Двулитровият Mercedes А-Klasse се превръща в суперкар

Публикувана: 4 Май, 2020 10:23
36 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4969
Двулитровият Mercedes А-Klasse се превръща в суперкар
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4 от 16 гласа.

Немското тунинг ателие Posaidon увеличи мощността на "рекордния" турбо двигател със допълнителни 104 конски сили. Инженерите на Posaidon предлагат доработка, наречена RS 525, която се отнася за версията Mercedes-AMG A 45. Колата е с двулитров турбо двигател M 139. След интервенцията, мощността на двигателя се увеличава от 421 конски сили и 500 Нм въртящ момент до рекордните 525 конски сили и 600 Нм въртящ момент, като работният обем остава непроменен.

Любопитно е, намесата на Posaidon е ограничена до два комплекта за подобряване на мощността. Първият кит е изключително софтуерна версия, която увеличава мощността до 465 конски сили (+44 коня) и въртящият момент до 560 Нм ( +60 Nm, което се свежда само до преработка на фърмуера на електронния блок за управление. Тунинг комплектът RS 525 пък увеличава мощността до 525 конски сили, но за него се изисква не само нов чип, но и подмяна на турбокомпресора, преконфигуриране на осемстепенната роботизирана трансмисия и на системата за задвижване на четирите колела.

Двулитровият Mercedes А-Klasse се превръща в суперкар

Все още обаче и двата комплекта не са налични за поръчка, тъй като модификациите на Posaidon не са сертифицирани от немския технически надзор TÜV. Изчислените характеристики на "свръхнаточения" Mercedes-AMG A 45 с пакети Posaidon обаче са известни. Горещият хеч с мощност 465 конски сили ускорява от нула до 100 километра в час за 3.6 секунди (-0,3 секунди), а версията с 525 коня изпълнява това упражнение, като суперкар за 3.4 секунди.

В допълнение пакетът RS 525 предполага премахване на ограничителя на скоростта, което означава, че максималната скорост се увеличава от стандартните 250 километра в час до 324 километра в час. От Posaidon обявиха, че възнамеряват да предложат и още доработки за най-мощната A-Klasse. В момента инженерите се занимават с настройка на персонализираната изпускателна система, тестват по-ефективни спирачки и планират да предложат спортно окачване, нови 20-цолови джанти от въглеродни влакна и още по-глобален набор от усъвършенстване на двигателя.

Двулитровият Mercedes А-Klasse се превръща в суперкар

Последният включва инсталирането на два високопроизводителни турбокомпресора, като се очаква при това ниво на усилване мощността на двулитровият четирицилиндров двигател конските сили да достигенат около 600, а максималният въртящ момент - 700 Нм. Тъй като двигателят M 139 се монтира на всички нови модели с индекс 45, тунингът на Posaidon ще засегне и седана, и комбито, CLA, както и кросоувъра GLA. За всеки модел обаче немското студио ще разработи отделен пакет от подобрения, като вземе предвид индивидуалните настройки на кутията и задвижването на всички колела.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4 от 16 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Brabus
1 Отговор
Много добре!

Коментиран от #2


Оценка:
-7 +14

Коmapak🆘️
2 Отговор

До коментар #1 от "Brabus":


Даунсайзинг брато. И колко години ще изкара 2л двигател с няколко турбини напомпан до 525к.с.? Или това според модерните концепции не е важно?

Коментиран от #4, #22, #26


Оценка:
-2 +30

3
Този коментар е премахнат от модератор.
Хранителна верига
4 Отговор

До коментар #2 от "Коmapak🆘️":


Е ти па ся, нали сервизите и продавачите на части и те трябва да ядат ;)

Коментиран от #8, #13


Оценка:
-3 +16

Ячонеца
5 Отговор
3.4сек до 100! Нисан ГТР 2008г! 2.7сек до 100! Дванайсет години мъки!

Коментиран от #12, #19, #27, #33


Оценка:
-21 +9

Plameni
6 Отговор
Който ще го купи не мисли колко ще изкара .Най - много до следващия модел да го кара.Относно мощността мисля, че могат още, защото старата А45 W176 беше 550кс.

Оценка:
-3 +12

Ха Ха Ха
7 Отговор
Суперкар с управление на консерва.

Оценка:
-5 +16

8
Този коментар е премахнат от модератор.
9
Този коментар е премахнат от модератор.
10
Този коментар е премахнат от модератор.
11
Този коментар е премахнат от модератор.
Plameni
12 Отговор

До коментар #5 от "Ячонеца":


Като сравняваш А класа я сравнявай с Микра на Нисан

Коментиран от #15


Оценка:
-4 +15

Коmapak🆘️
13 Отговор

До коментар #4 от "Хранителна верига":


За това не се бях замислял и си адски прав! 😂

Оценка:
-2 +6

Бачо Киро
14 Отговор
Е то без да го помпиш струва тройно дето се вика, ако не отвяваше нямаше да има смисъл. То и сега няма смисъл... Хечбек за 70 хиляди евро - групата клиенти не е много голяма. С тоя тунинг отива над 80 сигурно... Според мен е абсолютно безсмислено да дадеш толкова пари за хечбек...

Оценка:
-3 +5

Бачо Киро
15 Отговор

До коментар #12 от "Plameni":


А класата не е в категорията на микра. Откъм цена пък въобще. И двамата сте в грешка.

Коментиран от #17


Оценка:
-8 +7

Будала
16 Отговор
Само толкова ли могат, сега вече сме 21 век не сме 19 ти.

Оценка:
-8 +4

Plameni
17 Отговор

До коментар #15 от "Бачо Киро":


Сравнението е най- малкия модел на Мерцедес с най-малкия модел на Нисан Защо Ячонеца сравнява най малкия модел на Мерцедес с най -високия спортен модел на Нисан ,който тунингован отива към 300 000$ също по-висока. Макар да не сравняваме по цена

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +9

Коmapak🆘️
18 Отговор

До коментар #17 от "Plameni":


Преди години, около 10 по спомен, един познат си смени Астън Мартина за Нисан гтр. Каза, че оттогава не е посещавал сервиз. Малко прехвалено, но и 50% да е вярно пак е впечатляващо постижение за японците. Астъните според мен допуснаха груба грешка с моторите на AMG.

Коментиран от #20, #31


Оценка:
-10 +10

Q4 00
19 Отговор

До коментар #5 от "Ячонеца":


Ячонеца не може да си напише името правилно или се е преименувал. Отделно не може да смята и уместни сравнения да прави

Оценка:
-4 +9

Plameni
20 Отговор

До коментар #18 от "Коmapak🆘️":


И аз имам един приятел с Лада иТрабант който с тях не е посещавал сервиз - просто не ги кара още са чисто нови.
Който не кара, той не посещава сервиз !

Коментиран от #21


Оценка:
-4 +9

Коmapak🆘️
21 Отговор

До коментар #20 от "Plameni":


😂😂😂Кара си го и още как, само дето астъна наистина е половината време в сервиза. Тъжно, но факт. Може със скъпите им модели да не е така, но DB9 DBS са вероятно най-скъпите коли за поддръжка в света. И това го пише почитател на Астън Мартин!!! Такива са фактите.

Оценка:
-5 +7

куку руку ку
22 Отговор

До коментар #2 от "Коmapak🆘️":


Koйто "надува мускулите" така, се е приготвил и за резервни мускули. Иначе ти сложих плюсче...

Коментиран от #24


Оценка:
-2 +2

гост
23 Отговор
От много време майстори на драг коли изпозлват малолитражни двигатели с блокове от 1.8-2.0 с голямо турбо и постигат мощности от над 1000кс. Въпросът е, че тези конфигурации не са за ежедневна употреба. Има заводски мицубиши-та ево, с мощности по 450кс, които обаче са много трудни за употреба извън пистата или драг-а. Многото пари се дават, за да се направи точно този шпагат межу комфорт и бързина, инак чистата крайна мощност не е нещо особенно, така може да си отидеш до магазина в града и после да отскочиш до някоя писта да повилнееш.

Оценка:
-0 +9

Коmapak🆘️
24 Отговор

До коментар #22 от "куку руку ку":


Не резервни братчед, направо нови!!! 😁С три пъти по високи обороти 3 пъти се качва износването. Имал съм двулитрова атмосферна. Изкара 240000 преди да предаде богу дух. Значи очаквам такъв мерцедес да се появи на 79000 реални километра на Горубляне 😂 Ако има късмет новия горд собственик ще прокара 1-2000 километра без проблем. И след това мъка, мъка, мъкаааа.

Оценка:
-4 +6

Будала
25 Отговор
Колкото до постигнатото време, то е повече от добро. Неофициалният към момента резултат на новата Giulia надминава постиженията на автомобили от ранга на Mercedes SLS AMG (7:44) и Audi R8 V10 (7:44). По-любопитното е, че Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde се оказва по-бърза от последното BMW M3, което открай време е еталон сред спортните коли в сегмента. Времето на седана на базираната в Мюнхен компания е 7:52 мин., или с цели 9 секунди по-слабо от това на Alfa Romeo Giulia

Оценка:
-1 +3

jdm
26 Отговор

До коментар #2 от "Коmapak🆘️":


Японските двигатели от години ги помпат яко и си работят без проблеми. Има 2л мотори по 2000 коня. Сега колко издържа е друг въпрос ама то е същото и с по-големите напомпани двигатели. Примерно на м5 v10 е супер чуплив даже и стоков

Коментиран от #28


Оценка:
-4 +3

Арнолд
27 Отговор

До коментар #5 от "Ячонеца":


защо сравняваш хечбек със gtr

Оценка:
-1 +2

Коmapak🆘️
28 Отговор

До коментар #26 от "jdm":


Това казвам и аз. Просто си купуваш кола за 80000 км. Нови стандарти за еко!!!

Коментиран от #29


Оценка:
-3 +0

Верно ли
29 Отговор

До коментар #28 от "Коmapak🆘️":


Предвид,че стандартната гаранция е 100 хил.км/2г и вече винаги удължена на 200 хил/4 г-трябва да си наясно, че всичко е направено да издържа този период/км

Оценка:
-2 +4

явертъ
30 Отговор
Първата С63...самия звук, да се боря за една секунда пл-малко. Да не см състезател. Всички времена са дадени от про пилоти. Ама онуй v8 e като мечка. И с 20 настръхваш.

Оценка:
-1 +3

Yamaha M1
31 Отговор

До коментар #18 от "Коmapak🆘️":


Котарако,произнася се Джи Ти Ар

Оценка:
-0 +2

Николай
32 Отговор
Накладките ще изкарат 3 двигатела пак

Оценка:
-2 +0

шишо
33 Отговор

До коментар #5 от "Ячонеца":


добре е като споменаваш GTR поне да си карал такъв ...,като цяло GTR цена качество ок но тук няма база... и тези 2,8 сек е много относително какви карти има в колата абе въобще 2,8 сек ама

Оценка:
-0 +1

Бай Юрган
34 Отговор
Всички специалисти тук не можете да изцедите в завоите една 350 коня кола, а говорите за тунинг около 2000 конски сили .

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +1

жоро уудстока
35 Отговор

До коментар #34 от "Бай Юрган":


Прогнозирам скоро да станеш мангизлия...Ако те усетят хора,които искат да"убият"спамаджиите-ти си техният човек.След твоят,няма други коментари!Хубаво е човек да се"изпразва",само ако има пълнеж.При мен е златно правило да говоря само от личен опит,а не"един познат каза"...Аз карам нова "А"класа,но не се изцепвам неподготвен...

Оценка:
-0 +1

Потник
36 Отговор
Циганската мечта

Оценка:
-1 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5