Отидете към основна версия

5 898 12

Как собствениците на Bugatti Divo персонализират хиперкарите си за €5млн.

  • bugatti-
  • divo-
  • дизайн-
  • персонализация

Изминаха почти две години от дебюта на Bugatti Divo през 2018-а в Пебъл Бийч. От тогава не сме виждали хиперкара публично, като причината за това не е фактът, че моделът е лимитиран до само 40 екземпляра. Истината е, че доставките на Bugatti Divo все още не са започнали, но това е на път да се промени, предаде Motor1.

В прессъобщение автоконцернът описва как моделът се поръчва и произвежда. При Divo не става въпрос само за избиране на опции и екстри пред компютър. Бъдещите собственици са поканени в централата на Bugatti в Молсхайм, където те избират цветове, интериорни материали и дори внасят лични дизайнерски идеи. Процесът може да отнеме до пет часа, превръщайки всяко Divo в поръчково творение.

„Клиентите често имат свои собствени идеи, като фамилни гербове, национални знамена, собствени лога или специални комбинации от цветове. След това ние се опитваме да реализираме техните идеи в техническо отношение. Някои клиенти имат много конкретни желания, като например избират цвета на каросерията, която да съответства на любимия им чифт обувки или чантата им. Освен това, закупилите Divo вече карат поне един Chiron", обяснява координаторът по продажбите на Bugatti Анн Бейнат.

Персонализацията може да се простира и извън цветовете или материалите. Bugatti казва, че специалните конфигурации могат да включват всичко - от релефни детски отпечатъци до имена, бродирани в интериора.

След като решенията относно персонализацията на Bugatti Divo се вземат, е необходимо време, за да бъдат осъществени. Автопроизводителят обясни, че разработването на нов цвят може да отнеме месеци.

Един клиент пък е работил с Bugatti в продължение на година над дизайна на своя Divo. Именно заради такива случай не е изненадващо, че беше нужно време, за да започнат първите доставки на хиперкара.

Bugatti показа рендери на четири конфигурации на Divo, показващи някои интересни цветови комбинации. Автомобилният производител отбелязва, че клиентите в САЩ и Близкия изток са склонни да избират по-ярки цветове, докато европейските купувачи са по-резервирани спрямо нюанси и комбинации.

Независимо от местоположението обаче, Bugatti казва, че средната цена на Divo е около 5 милиона евро. Персонализацията и ексклузивността, които хиперкарът предлага, със сигурност не са евтини.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 8 гласа.

Свързани новини