Porsche потвърди, че ще осигури повече мощност за Panamera от моделната 2021-а, но каза, че актуализациите няма да бъдат придружени от дрифт режим. Въпреки че някои от конкурентите на автоконцерна са разработили софтуер, който улеснява “контролираната загуба на контрол” над колата, компанията твърди, че фастбекът няма нужда от подобна функция. Това предаде Autoblog.
"Подобен дрифт режим не е необходим от гледна точка на динамиката и производителността на Panamera", каза Михаел Шефър, отговарящ за шасито на автомобила, в интервю за Autoblog.
Той твърди, че вграденият режим Sport Plus отключва конфигурация, която е далеч по-добра от дрифт режим, който изпраща 100 процента от мощността към задната ос. Sport Plus канализира по-голямата част от производителността на агрегата към задните колела, запазвайки малко и за предните. Режимът също променя и настройките на други компоненти, като ограничителя на оборотите, адаптивното въздушно окачване и кормилното управление.
Освен това, Шефър добави, че шофьорите, които искат да дрифтират с Panamera, могат да го направят с относителна лекота, дори без специален режим. За целта е нужно да бъде изключена системата за контрол на сцеплението и, разбира се, опитът на водача, необходим за адекватното и безопасно овладяване на такъв тежък и мощен седан при дрифтиране.
"Ако искате да се отървете от задните си гуми, използвайте дрифт режим", заключи Шефър.