ФАКТИ.БГ

Ето защо Panamera няма да получи дрифт режим

Вграденият режим Sport Plus отключва конфигурация, която е далеч по-добра от дрифт режим

Публикувана: 1 Август, 2020 12:00
11 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3572
Ето защо Panamera няма да получи дрифт режим
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Porsche потвърди, че ще осигури повече мощност за Panamera от моделната 2021-а, но каза, че актуализациите няма да бъдат придружени от дрифт режим. Въпреки че някои от конкурентите на автоконцерна са разработили софтуер, който улеснява “контролираната загуба на контрол” над колата, компанията твърди, че фастбекът няма нужда от подобна функция. Това предаде Autoblog.

"Подобен дрифт режим не е необходим от гледна точка на динамиката и производителността на Panamera", каза Михаел Шефър, отговарящ за шасито на автомобила, в интервю за Autoblog.

Той твърди, че вграденият режим Sport Plus отключва конфигурация, която е далеч по-добра от дрифт режим, който изпраща 100 процента от мощността към задната ос. Sport Plus канализира по-голямата част от производителността на агрегата към задните колела, запазвайки малко и за предните. Режимът също променя и настройките на други компоненти, като ограничителя на оборотите, адаптивното въздушно окачване и кормилното управление.

Освен това, Шефър добави, че шофьорите, които искат да дрифтират с Panamera, могат да го направят с относителна лекота, дори без специален режим. За целта е нужно да бъде изключена системата за контрол на сцеплението и, разбира се, опитът на водача, необходим за адекватното и безопасно овладяване на такъв тежък и мощен седан при дрифтиране.

"Ако искате да се отървете от задните си гуми, използвайте дрифт режим", заключи Шефър.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Порше Паранема
1 Отговор
Уникален автомобил истински спортен дух

Оценка:
-6 +18

Сейфдрайфинг
2 Отговор
Освен това има предвидена нова екстра, торбички за повръщане за тези, които се возят на задната седалка, когато се включи спортния режим.

Коментиран от #4


Оценка:
-3 +10

Bmw
3 Отговор
Истинското порше е 911 ,това тук е с VW части и е зад конкурента бмв м5 ,който има дрифт режим.

Коментиран от #5, #6


Оценка:
-19 +15

qwerty
4 Отговор

До коментар #2 от "Сейфдрайфинг":


това е копирано от филма на Люк Бесон: Такси, но там автомобила е пежо 406

Оценка:
-1 +2

Komapak
5 Отговор

До коментар #3 от "Bmw":


Кайена е още по-голямо извращение. Но пък съставляват 50% от оборота на фирмата.

Оценка:
-3 +4

Притежател
6 Отговор

До коментар #3 от "Bmw":


Може така да е, ама наживо кефи доста.

Оценка:
-1 +7

Мартин
7 Отговор
комплексарщина,комплексарщина

Оценка:
-12 +7

kick
8 Отговор
Не мога да си обясня, кой би искал да дрифти с подобен автомобил!?

Оценка:
-2 +2

Кенефен експерт
9 Отговор
Свинемобил за паляци, като Делянчо Прасето!

Коментиран от #10


Оценка:
-5 +4

Komapak
10 Отговор

До коментар #9 от "Кенефен експерт":


Дори и в панамерата се съмнявам да се изтъркаля. Самосвал си трябва за дебелото прасе.

Оценка:
-0 +3

гнида
11 Отговор
Жако , след придобиването от фолксваген , порше изгуби чара си
! Каквото и да правят , ще са просто лъскав скъп бранд БЕЗ ИНДИВИДУАЛНОСТ !

Оценка:
-3 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5