1 Август, 2020 12:00 5 004 11

Ето защо Panamera няма да получи дрифт режим

  • porsche-
  • panamera-
  • дрифт

Вграденият режим Sport Plus отключва конфигурация, която е далеч по-добра от дрифт режим

Ето защо Panamera няма да получи дрифт режим - 1

Porsche потвърди, че ще осигури повече мощност за Panamera от моделната 2021-а, но каза, че актуализациите няма да бъдат придружени от дрифт режим. Въпреки че някои от конкурентите на автоконцерна са разработили софтуер, който улеснява “контролираната загуба на контрол” над колата, компанията твърди, че фастбекът няма нужда от подобна функция. Това предаде Autoblog.

"Подобен дрифт режим не е необходим от гледна точка на динамиката и производителността на Panamera", каза Михаел Шефър, отговарящ за шасито на автомобила, в интервю за Autoblog.

Той твърди, че вграденият режим Sport Plus отключва конфигурация, която е далеч по-добра от дрифт режим, който изпраща 100 процента от мощността към задната ос. Sport Plus канализира по-голямата част от производителността на агрегата към задните колела, запазвайки малко и за предните. Режимът също променя и настройките на други компоненти, като ограничителя на оборотите, адаптивното въздушно окачване и кормилното управление.

Освен това, Шефър добави, че шофьорите, които искат да дрифтират с Panamera, могат да го направят с относителна лекота, дори без специален режим. За целта е нужно да бъде изключена системата за контрол на сцеплението и, разбира се, опитът на водача, необходим за адекватното и безопасно овладяване на такъв тежък и мощен седан при дрифтиране.

"Ако искате да се отървете от задните си гуми, използвайте дрифт режим", заключи Шефър.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Порше Паранема

    18 6 Отговор
    Уникален автомобил истински спортен дух
  • 2 Сейфдрайфинг

    10 3 Отговор
    Освен това има предвидена нова екстра, торбички за повръщане за тези, които се возят на задната седалка, когато се включи спортния режим.

    Коментиран от #4

  • 3 Bmw

    15 19 Отговор
    Истинското порше е 911 ,това тук е с VW части и е зад конкурента бмв м5 ,който има дрифт режим.

    Коментиран от #5, #6

  • 4 qwerty

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Сейфдрайфинг":

    това е копирано от филма на Люк Бесон: Такси, но там автомобила е пежо 406
  • 5 Komapak

    4 3 Отговор

    До коментар #3 от "Bmw":

    Кайена е още по-голямо извращение. Но пък съставляват 50% от оборота на фирмата.
  • 6 Притежател

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Bmw":

    Може така да е, ама наживо кефи доста.
  • 7 Мартин

    7 12 Отговор
    комплексарщина,комплексарщина
  • 8 kick

    2 2 Отговор
    Не мога да си обясня, кой би искал да дрифти с подобен автомобил!?
  • 9 Кенефен експерт

    4 5 Отговор
    Свинемобил за паляци, като Делянчо Прасето!

    Коментиран от #10

  • 10 Komapak

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Кенефен експерт":

    Дори и в панамерата се съмнявам да се изтъркаля. Самосвал си трябва за дебелото прасе.
  • 11 гнида

    0 3 Отговор
    Жако , след придобиването от фолксваген , порше изгуби чара си
    ! Каквото и да правят , ще са просто лъскав скъп бранд БЕЗ ИНДИВИДУАЛНОСТ !