Отидете към основна версия

11 951 22

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм

  • mercedes-benz-
  • gle-
  • amg-
  • 53-
  • 63-
  • 63 s-
  • тунинг-
  • wheelsandmore

Германското тунинг ателие Wheelsandmore разработи пет пакета за силов тунинг на наточените нови модели GLE

Версията AMG GLE 63 е подсилена с 349 конски сили и 400 Нм въртящ момент, достигайки безумните 920 конски сили и 1 150 Нм от четирилитровия битурбо осмак. Програмата за подсилване на Wheelsandmore започва с Mercedes-AMG GLE 53. Новият блок за управление на двигателя ще позволи достигане на 510 конски сили и 620 Нм въртящ момент от трилитровия турбо шестак.

Увеличението спрямо стандартния кросоувър е 75 конски сили и 100 Нм, а цената за доработката е 2 500 евро. В допълнение, всъдеходът получава 22-инчови или 24-инчови джанти и гуми с нисък профил Vredestein. Много по-любопитна е доработката на флагманския Mercedes-AMG GLE 63/GLE 63 S, който може да се тунингова в четири различни версии.

На първото ниво се променя само софтуерът. Новият софтуер позволява увеличаване на мощността до 680 конски сили за GLE 63 и до 700 конски сили за GLE 63 S. Въртящият момент и в двата случая ще се увеличи до 970 Нм. Цената на тази доработка е 2 200 евро. Второто ниво е чип настройка на двигателя, преконфигуриране на турбокомпресорите, инсталиране на спортни катализатори и премахване на ограничителя на скоростта.

След тези интервенции мощността нараства до 800 конски сили, а въртящият момент - до 1 040 Нм. Максималната скорост е 320 километра в час, а цената - 16 806 евро. Третото ниво е идентично с второто, но вместо стандартните турбокомпресори се инсталират персонализирани "охлюви" и трансмисията е подобрена. Резултатът е 860 конски сили и 1 150 Нм въртящ момент. Цената е 31 092 евро.

На последния, четвърти етап на доработки, към всички горепосочени промени се добавя нова горивна система, а нестандартните турбини се преконфигурират още повече в интерес на работата. Така мощността се повишава до 920 конски сили със същата тяга от 1 150 Нм. Тази доработка обаче съвсем не е евтина. Китът Stage IV струва 42 066 евро, тоест за стимулацията ще трябва да платите една трета от цената на нов Mercedes-AMG GLE 63.

От Wheelsandmore не разкриват колко ще се подобри динамиката на ускорението на кросоувъра след настройката от четвърто ниво. По-късно инженерите на германското студио планират да предложат и персонализирана изпускателна система Capristo за Mercedes-AMG GLE, както и софтуер за управление за регулиране на въздушното окачване от смартфон.

Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 18 гласа.

Свързани новини