ФАКТИ.БГ

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм

Германското тунинг ателие Wheelsandmore разработи пет пакета за силов тунинг на наточените нови модели GLE

Публикувана: 10 Август, 2020 10:26
22 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 9671
Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 2.9 от 18 гласа.

Версията AMG GLE 63 е подсилена с 349 конски сили и 400 Нм въртящ момент, достигайки безумните 920 конски сили и 1 150 Нм от четирилитровия битурбо осмак. Програмата за подсилване на Wheelsandmore започва с Mercedes-AMG GLE 53. Новият блок за управление на двигателя ще позволи достигане на 510 конски сили и 620 Нм въртящ момент от трилитровия турбо шестак.

Увеличението спрямо стандартния кросоувър е 75 конски сили и 100 Нм, а цената за доработката е 2 500 евро. В допълнение, всъдеходът получава 22-инчови или 24-инчови джанти и гуми с нисък профил Vredestein. Много по-любопитна е доработката на флагманския Mercedes-AMG GLE 63/GLE 63 S, който може да се тунингова в четири различни версии.

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм

На първото ниво се променя само софтуерът. Новият софтуер позволява увеличаване на мощността до 680 конски сили за GLE 63 и до 700 конски сили за GLE 63 S. Въртящият момент и в двата случая ще се увеличи до 970 Нм. Цената на тази доработка е 2 200 евро. Второто ниво е чип настройка на двигателя, преконфигуриране на турбокомпресорите, инсталиране на спортни катализатори и премахване на ограничителя на скоростта.

След тези интервенции мощността нараства до 800 конски сили, а въртящият момент - до 1 040 Нм. Максималната скорост е 320 километра в час, а цената - 16 806 евро. Третото ниво е идентично с второто, но вместо стандартните турбокомпресори се инсталират персонализирани "охлюви" и трансмисията е подобрена. Резултатът е 860 конски сили и 1 150 Нм въртящ момент. Цената е 31 092 евро.

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм

На последния, четвърти етап на доработки, към всички горепосочени промени се добавя нова горивна система, а нестандартните турбини се преконфигурират още повече в интерес на работата. Така мощността се повишава до 920 конски сили със същата тяга от 1 150 Нм. Тази доработка обаче съвсем не е евтина. Китът Stage IV струва 42 066 евро, тоест за стимулацията ще трябва да платите една трета от цената на нов Mercedes-AMG GLE 63.

От Wheelsandmore не разкриват колко ще се подобри динамиката на ускорението на кросоувъра след настройката от четвърто ниво. По-късно инженерите на германското студио планират да предложат и персонализирана изпускателна система Capristo за Mercedes-AMG GLE, както и софтуер за управление за регулиране на въздушното окачване от смартфон.

Новият Mercedes-AMG GLE 63 форсиран до 920 конски сили и 1 150 Нм

Поставете оценка на статията:
Оценка 2.9 от 18 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
2
Този коментар е премахнат от модератор
моунстър
3 Отговор
БМВ и Ауди ще изглеждат като саката нива, в сравнение с това чудовище!

Оценка:
-19 +34

сектант
4 Отговор
трябва да закарам корееца бате и дачията на жената при тия пичове. кой знае какви чудеса ще измислят щом от този слаб автомобил са направили бегачка

Коментиран от #8


Оценка:
-9 +10

Гост
5 Отговор
И? Кому е нужно?! Безсмислено хвърлен труд и средства! Да бяха ги хвърлили за нещо по-полезно за човечеството, за здравеопазване - например за нов уред за ранно диагностициране на някое заболяване....

Коментиран от #9


Оценка:
-26 +20

Bmw
6 Отговор
Защо ги помпат тия кашони не ми е ясно.

Коментиран от #15, #21


Оценка:
-16 +25

7
Този коментар е премахнат от модератор
гост
8 Отговор

До коментар #4 от "сектант":


Ами сигурно ще ги направят с вертикално излитане и тогава ще можеш да ги изправяш на задни копита!

Оценка:
-1 +7

ссссс
9 Отговор

До коментар #5 от "Гост":


Нещо си мръднал с главата ми се струва...

Оценка:
-1 +2

гост
10 Отговор
Виждал съм една карикатура на Александър Бежков от 1946. Нане и Вуте и над тях моделът на атома. От долу е текстът: "Е па с това ли че ореме сега?" Мисля, че същото се отнася и за тази кола.

Коментиран от #14


Оценка:
-1 +6

Един
11 Отговор
Правят ги защото са немци и МОГАТ! А иначе гроздето е кисело!

Оценка:
-1 +9

Komapak
12 Отговор
Wheelsandmore правят тунинг и на Астън Мартин, Бентли и макларън. Макларън ми хареса доста повече от мерцедес...

Оценка:
-2 +0

Booking
13 Отговор
Не се надъхвайте друзя , спокойно Само след 200 000 км при некачествено каране, греене и скапано масло ще купувате нова турбина. Това е направено да му пръснете **** за едни 150 000 и после едни 10 хилки за освежаване :D :D

Оценка:
-3 +0

един от стадото
14 Отговор

До коментар #10 от "гост":


и още една от него. По радиоточката; Забранява се на България да прави атомна бомба. От долу Бай Ганьо;; Ей, тъкмо бях заложил калъпа

Оценка:
-0 +4

пари
15 Отговор

До коментар #6 от "Bmw":


За пари капиталистът е готов да ти продаде въже, с което да го обесиш, при това ще го обесиш с неговото информирано съгласие. Но само ако не искаш ти да си обесеният.

Оценка:
-1 +1

1320
16 Отговор
Какво казва по случая оная, Грета дето са и откраднали детството?
Лицемери с двойни стандарти!

Оценка:
-0 +0

един
17 Отговор
Колко да са безумни 920 коня? Джон Хенеси в Тексас, от сума време форсира ве-осмаци до 1000 коня. Ковани бутала, всичко кат си требе.
Немците , колкото и да се напъват - не могат да стигнат американците в силовия тунинг. Немеца прави безумно скъпи таралясници , да обира парите на глупаците. Всеки който не е комплексар и си прави елементарна сметка , никога не би купил немска кола. Ако някой не си прави сметка на парите, или ги е откраднал , или е безнадежден комплексар.

Оценка:
-3 +2

един
18 Отговор
И още нещо - тоя Мерцедес е удължение на пишката - нищо друго. Никакъв смисъл няма от него - единствено пишкоудължител .

Оценка:
-3 +2

двама
19 Отговор
Колко"Бенца"си имал?А този кога го пробва?

Коментиран от #20


Оценка:
-0 +1

един
20 Отговор

До коментар #19 от "двама":


Не съм имал и не ми трябва. Карам Тойота на 4 години, за толкова имам пари. Ако имам някога повече пари, никога няма да избера немски премиум. Няма никъф смисъл. Със същите пари - супер японска или американска кола се взема. Не казвам ,че са боклуци немските- просто са много надценени и трябва да си объркан ,че да дадеш толкова пари. Нооо, всеки си има вкус. Или комплекси , по-скоро.

Коментиран от #22


Оценка:
-1 +2

21
Този коментар е премахнат от модератор
двама
22 Отговор

До коментар #20 от "един":


Много клишета-"пишки","комплекси"...Явно още растеш.Пожелавам ти да си комплексар с"Бенц".Иначе в семейството караме"Тойота"и "Мерцедес".Добре си се ориентирал.Успех!

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Александър Манолев
Бившият заместник – министър на икономиката Александър Манолев атакува лидера на РЗС Яне Янев.
Той е политически труп с неясна сексуална ориентация!"

Още бисери