Volvo представи специално купе на базата на класическото P1800 със съвременен двигател от състезателното S60 TC1. Двулитровият четирицилиндров турбомотор на Cyan развива 413 к.с. и 455 Нм, а червената зона започва от 7 700 об/мин.
"Пикът на мощността се достига късно. Моторът е високооборотен, а въртящият момент е интуитивно линеен, в зависимост от степента на натиск върху педала на газта", разказва за особеностите на агрегата ръководителят на проекта и технически директор на Cyan Racing Матиас Евенсон.
Двигателят е съчетан с петстепенна ръчна трансмисия, която предава въртящия момент на задните колела с помощта на карданен вал от въглеродни нишки. Диференциалът с повишено триене подобрява значително предаването на мощността.
В Cyan няма никаква електроника в помощ на водача - нито ABS, нито стабилизираща система, нито дори усилител на спирачките. Купето изглежда като оригиналното P1800 от 60-те, но има по-широка колея, а каросерията е карбон и високоякостна стомана, благодарение на което тежи само 990 кг. Специалният модел ще бъде произведен в ограничен тираж по поръчка.