Емблематичният спортен флагман GT-R пристигна в Европа с подобрена динамика, по-добра стабилност и по-директно управление. Сега Nissan GT-R разчита на преработен 3,8-литров V6 двигател с 550 к.с., генериращ подобрени времена в средния и високия оборотен диапазон. Модификации са направени и по амортисьорите, пружините и предният анти ролбар. Резултатът е подобрена стабилност, по-рафинирано пътно поведение и още по-силно удоволствие от шофирането.
Ускорението от 0 до 100 км/ч вече е само 2,7 сек, с 0,1 сек по-бързо от GT-R 2012. Ревизираният модел е и по-бърз на „Нюрбургринг“, завъртайки обиколка на прословутата германска писта за 7:19,1 минути по време на тестове през май миналата година. Казутоши Мизуно, създател на GT-R, разкри, че са били изгубени 0,5 секунди по време на бързата обиколка заради трафик, което е показателно за това, че GT-R 2013 е способен на 7:18,6 мин. Това е с около две и половина секунди по-бързо (7:21 мин.) от GT-R 2012.
GT-R 2013: Техническите подобрения в подробности:
Двигател
• Нови инжектори с по-голям капацитет контролират по-прецизно впръскването на горивото с цел оптимизиране на реакцията в средните и високите обороти.
• Нов изпускателен вентил към разтоварващия клапан на турбото (байпасен, рециркулационен клапан) спира бързото намаляване на налягането при принудителното впръскване и поддържа бързата реакция на двигателя.
• Нова преградна плоча в картера помага за поддържането на по-стабилно налягане на маслото и намалява ротационното триене в картера, особено при високоскоростно шофиране.
Шаси
• След измерване на центъра на преобръщане на GT-R в завой, взимайки предвид отклонението на тампоните в окачването и гумите, инженерите на Nissan са настроили геометрията на окачването, като спецификациите на амортисьорите и предният стабилизатор също са били променени, а целта е била осигуряване на по-добра стабилност при високи скорости.
• Увеличен е капацитетът на въртящия момент, който може да поемат полуоските, като целта е подобряване на надеждността при голямо натоварване, като например при шофиране на писта и рязко ускорение.
Купе
• Напречната греда под арматурното табло е била подсилена, което е резултирало в увеличаване здравината на купето и контрол на окачването.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.