Отидете към основна версия

15 725 76

Nissan GT-R 2013 е още по-бърз

  • nissan-
  • gt-r

Ускорението от 0 до 100 км/ч спада с 0,1 сек до 2,7 сек

 

Емблематичният спортен флагман GT-R пристигна в Европа с подобрена динамика, по-добра стабилност и по-директно управление. Сега Nissan GT-R разчита на преработен 3,8-литров V6 двигател с 550 к.с., генериращ подобрени времена в средния и високия оборотен диапазон. Модификации са направени и по амортисьорите, пружините и предният анти ролбар. Резултатът е подобрена стабилност, по-рафинирано пътно поведение и още по-силно удоволствие от шофирането.
Ускорението от 0 до 100 км/ч вече е само 2,7 сек, с 0,1 сек по-бързо от GT-R 2012. Ревизираният модел е и по-бърз на „Нюрбургринг“, завъртайки обиколка на прословутата германска писта за 7:19,1 минути по време на тестове през май миналата година. Казутоши Мизуно, създател на GT-R, разкри, че са били изгубени 0,5 секунди по време на бързата обиколка заради трафик, което е показателно за това, че GT-R 2013 е способен на 7:18,6 мин. Това е с около две и половина секунди по-бързо (7:21 мин.) от GT-R 2012.

 
GT-R 2013: Техническите подобрения в подробности:
 
Двигател
• Нови инжектори с по-голям капацитет контролират по-прецизно впръскването на горивото с цел оптимизиране на реакцията в средните и високите обороти.
• Нов изпускателен вентил към разтоварващия клапан на турбото (байпасен, рециркулационен клапан) спира бързото намаляване на налягането при принудителното впръскване и поддържа бързата реакция на двигателя.
• Нова преградна плоча в картера помага за поддържането на по-стабилно налягане на маслото и намалява ротационното триене в картера, особено при високоскоростно шофиране.
 
Шаси
• След измерване на центъра на преобръщане на GT-R в завой, взимайки предвид отклонението на тампоните в окачването и гумите, инженерите на Nissan са настроили геометрията на окачването, като спецификациите на амортисьорите и предният стабилизатор също са били променени, а целта е била осигуряване на по-добра стабилност при високи скорости.
• Увеличен е капацитетът на въртящия момент, който може да поемат полуоските, като целта е подобряване на надеждността при голямо натоварване, като например при шофиране на писта и рязко ускорение.
 
Купе
• Напречната греда под арматурното табло е била подсилена, което е резултирало в увеличаване здравината на купето и контрол на окачването.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

  • Запознайте се с новия Nissan Qashqai

    Nissan представи най-новата версия на популярния си кросоувър Qashqai. Обновеният модел се отличава с нов дизайн, усъвършенствани технологии и ново ни ...
    17.04.2024
    3 393
    17
  • Nissan представя новия Qashqai след седмица

    Изглежда, че е дошъл моментът най-продаваният модел на Nissan да бъде обновен, като фейслифтът на семейния SUV е планиран за представяне на 17 април. ...
    09.04.2024
    2 458
    7
  • Nissan потвърди, че разработва нов GT-R

    Nissan обмисля възраждането на Xterra заедно с плановете за нови модели GT-R и Z, въпреки че тези проекти изглежда са в далечното бъдеще. Що се отнася ...
    30.03.2024
    2 351
    3
  • Nissan ще представи своя версия на Duster

    Като глобална корпорация, Renault стратегически позиционира новото поколение Dacia Duster, за да задоволи нуждите на развиващите се пазари след пускан ...
    28.03.2024
    7 068
    8
  • Renault ще продаде още от акциите си в Nissan

    Renault възнамерява да продаде приблизително 2,5% от дела си в акции на Nissan на японския автомобилен производител, като очакваната печалба от този х ...
    28.03.2024
    1 570
    4