Емблематичният спортен флагман GT-R пристигна в Европа с подобрена динамика, по-добра стабилност и по-директно управление. Сега Nissan GT-R разчита на преработен 3,8-литров V6 двигател с 550 к.с., генериращ подобрени времена в средния и високия оборотен диапазон. Модификации са направени и по амортисьорите, пружините и предният анти ролбар. Резултатът е подобрена стабилност, по-рафинирано пътно поведение и още по-силно удоволствие от шофирането.
Ускорението от 0 до 100 км/ч вече е само 2,7 сек, с 0,1 сек по-бързо от GT-R 2012. Ревизираният модел е и по-бърз на „Нюрбургринг“, завъртайки обиколка на прословутата германска писта за 7:19,1 минути по време на тестове през май миналата година. Казутоши Мизуно, създател на GT-R, разкри, че са били изгубени 0,5 секунди по време на бързата обиколка заради трафик, което е показателно за това, че GT-R 2013 е способен на 7:18,6 мин. Това е с около две и половина секунди по-бързо (7:21 мин.) от GT-R 2012.
GT-R 2013: Техническите подобрения в подробности:
Двигател
• Нови инжектори с по-голям капацитет контролират по-прецизно впръскването на горивото с цел оптимизиране на реакцията в средните и високите обороти.
• Нов изпускателен вентил към разтоварващия клапан на турбото (байпасен, рециркулационен клапан) спира бързото намаляване на налягането при принудителното впръскване и поддържа бързата реакция на двигателя.
• Нова преградна плоча в картера помага за поддържането на по-стабилно налягане на маслото и намалява ротационното триене в картера, особено при високоскоростно шофиране.
Шаси
• След измерване на центъра на преобръщане на GT-R в завой, взимайки предвид отклонението на тампоните в окачването и гумите, инженерите на Nissan са настроили геометрията на окачването, като спецификациите на амортисьорите и предният стабилизатор също са били променени, а целта е била осигуряване на по-добра стабилност при високи скорости.
• Увеличен е капацитетът на въртящия момент, който може да поемат полуоските, като целта е подобряване на надеждността при голямо натоварване, като например при шофиране на писта и рязко ускорение.
Купе
• Напречната греда под арматурното табло е била подсилена, което е резултирало в увеличаване здравината на купето и контрол на окачването.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име:
09:25 12.01.2013
2 nikito_blend
10:19 12.01.2013
3 Иван Иванов
12:12 12.01.2013
4 lozendjiata
12:37 12.01.2013
5 Що така бе, Миме
Иначе Нисанчето си го бива, като стане на 20 години може и да си го купя :D
13:01 12.01.2013
6 W164
13:45 12.01.2013
7 Тецуо
14:25 12.01.2013
8 W164
Коментиран от #14
14:26 12.01.2013
9 Красимир Костов
Коментиран от #10, #19
14:26 12.01.2013
10 Име:
До коментар #9 от "Красимир Костов":
Ами сега ще ти кажа че не си прав. GT3, макар и било то версията 4.0 може да не е за аматьори, но истинското шофьорско Порше е GT2 RS, именно защото е задно предаване... Искам да те питам какво имаш предвид под аматьори, защото всъщност реално погледнато са доста малко хората които могат да карат на пълния потенциал на 150к.с кола, камо ли на кола с над 300к.с...Коментиран от #11
14:42 12.01.2013
11 Красимир Костов
До коментар #10 от "Име:":
Знаеш ли каква е разликата между GT3 и GT2 изобщо? Под кола за аматьори разбирам автоматична скотостна кутия, аз съм човека който сменя предавките, не колата. Искам скоростен лост и съединител. И GT3 и GT2 са със задно предаване, GT2 e с двойно турбо, GT3 e без турбо.Коментиран от #13
14:51 12.01.2013
12 R1 200
Коментиран от #15
14:51 12.01.2013
13 Име:
До коментар #11 от "Красимир Костов":
Опа извинявай моя грешка. Да тогава атмосферката е за предпочитане! Нищо че GT2 е по-мощна. Не съм им обърнал голяма внимание харесвам класическите поршета 911 от началото на 70те, главно заради по-добрия им дизайн.14:55 12.01.2013
14 Име:
До коментар #8 от "W164":
Ауди БМВ и Мерцедес нямат по-добра кола за писта от GTR R35. SLS-a може да е много мощен но не е толкова добър на пистата. Ауди и R8 няма да ги коментирам, БМВ даже нямат кола в тоя клас.Коментиран от #26
15:22 12.01.2013
15 Alex
До коментар #12 от "R1 200":
Марката, която затвори миризливите усти на много "ГОЛЕМИ" компании е Нисан ... друго не мога да кажа :)15:25 12.01.2013
16 ИНФИНИТИ
Коментиран от #17
16:05 12.01.2013
17 Име:
До коментар #16 от "ИНФИНИТИ":
с 4х4 система и 550к.с - ДА16:15 12.01.2013
18 Evolution
17:52 12.01.2013
19 еп еп
До коментар #9 от "Красимир Костов":
По леко са не го вземеш,хората които взимат не седят в този форум.18:35 12.01.2013
20 nikito_blend
Коментиран от #21
18:47 12.01.2013
21 Нема Бира
До коментар #20 от "nikito_blend":
И колко деца и багаж превози твоя Нисан? Или колко пъти му смениха маслото последните 5'000км?!? Само питам..Коментиран от #22
18:56 12.01.2013
22 още един гост
До коментар #21 от "Нема Бира":
баце, аз пък да те питам, ти gtr за возене на багаж ли го търсиш?и все пак - нисанът си има и багажник и задни седалки.
смотаните идолопоклонници на СКАПАНИТЕ немски коли никога няма да признаят която и да е добра кола, щом не е немска. Добре, че СКАПАНАТА фирма от Волфсбург събра на едно място два 8 цилиндрови двигателя, и останалото място в коша запълни с турбокомпресори, за да стане бърза.
Коментиран от #24, #25
19:20 12.01.2013
23 Aha
19:28 12.01.2013
24 Име:
До коментар #22 от "още един гост":
И радиатори, яко радиатори мисля че бяха към 11..... И да направо е много бързо. Но дали има разлика в това кое е по-трудо да направиш бърза кола, която е бърза направо или да направиш бърза кола в завоите и то по-бърза в завоите от доста по-леки автомобили. А килограмите са ОГРОМЕН фактор за това. Това е единственото уникално нещо в GTR, а и цената също.19:55 12.01.2013
25 Не канен гост
До коментар #22 от "още един гост":
Няма да е лошо нещастните фенчета на СКАПАНИТЕ Японски щайги да се позамислят малко и да успокоят топката.21:00 12.01.2013
26 520 zender
До коментар #14 от "Име:":
ИМЕННО-Когато сравняватеГТ-Р с М3 не е лошо просто да се замислите дали имат нещо общо.Много пъти съм го обяснявал че няма база за сравнение освен теглото ама другите освен теб и Дошо просто немогат това да го разберат......Мое мнение-независимо че съм бе-ен-вист ще ти кажа че ме кефи ГТ-Р ама оня модел без двойното задвижване.....Коментиран от #28, #29
21:34 12.01.2013
27 гламавия
21:53 12.01.2013
28 Име:
До коментар #26 от "520 zender":
R32 e първия на който се слага системата ATTESA. Първоначално е разработена със състезателна цел. Това се случва 1989г, колата е 600к.с за да отговаря на изискванията. Това е най-успешния модел на Нисан GTR в спорта. Именно той прави модела популярен и извън Япония. R33 също се предлага с ATTESA и само задно предаване. Преди това има още няколко генерации задно предаване. Не знам кой точно имаш предвид. А историята започва от hakosuka GTR. 1968ма година 2 литра редови 6 и 160к.сКоментиран от #30, #31
22:16 12.01.2013
29 Име:
До коментар #26 от "520 zender":
Коментиран от #32, #33
22:27 12.01.2013
30 520 зендер
До коментар #28 от "Име:":
Любимия ми модел е от БЪРЗИ И ЯРОСТНИ 2.......Безпорен конкурент например на М3 Е36.А и по моему можеби по-добър нооооооо аз лично ще избера Е36 М3 -286КС.Няма да споря-много ме кефи самия тунитг на бързи и яростни гт-ра в началото на 2-ра серия.Ако сега бях на 20 години и можех да си избера тунинг просто не бих го пропуснал...22:34 12.01.2013
31 520 зендер
До коментар #28 от "Име:":
Виж не съм запознат със системите-просто ми харесва като тунинг един от многото японски тунинги.Знаеш аз съм пристрастен но въпреки това много харесвам Тойота Супра,както и хонда 2000.Сравнявам естествено БМВ модели-гледам дали японците имат слабости-търся......просто обичам да сравнявам но идентични модели а не както в повечето спорове ГТ-Р със М3....22:39 12.01.2013
32 520 zender
До коментар #29 от "Име:":
Каква е разликата от този модел и първата тройка-кой е по-добър-знаеш ли......бъди безпристрастен.....незная крайния резултат-интересно ми е твоето мнение.....Коментиран от #34
22:41 12.01.2013
33 Aha
До коментар #29 от "Име:":
Поздрав за видеото. Като цяло ако имах парите, колкото и да е ненормално и като изключм това, че бих ги дал за Порше, щах от новия ГТР да прехвърля всичко на ГТР Р34 Skyline. Някак си много по-ме хваща като кола. Няма да забравя един ден отивам в един магазин за авточасти. Спира един фен с Р34 до мен, излиза от колата влиза в магазина, а аз стоях до колата. Двидгателя работеше и леко по леко оборотите започнаха да падат докато дойде момента да се изгаси сама, като в същото време ключа и бе изваден. За мен това бе уникално. После човека се върна, качи се в колата и от магазина до улицата имаше около 200 м. Явно забеляза, че се кефя на колата и да ми направи хептен кефа просто се телепортира. Тези 200 м. Просто как ги мина. Уникална кола. Но англичаните са с много пари. Имат хората, карат и се кефят. Незнам защо новия не ме гравжа така като Р 34. Може би един ден, като минат примерно 10 години и излезе следващия или по-следващия модел, тогава ще казвам Р 35 е по-красив. Незнам. Новите дизайни не ме грабват. Може би съм дефектен. Незнам. Изключително за мен, бе да глеам и Вейрон как се движи по пътя. Червено-черен. Като ме приближаваше направо ми спираше дъха. Също много внушителна кола за мен бе да видя в движение Форд ГТ40. Обичам спортните коли!!!22:52 12.01.2013
34 Име:
До коментар #32 от "520 zender":
Може би не е правилно сравнението с първата 3ка защото първата е е21 която излиза 75 година докато hakosuka GTR e 68ма година. Дори тогава най-силния мотор на 3ката е 2.3 = 145 к.с, нисана е 2.0 160к.с. За дизайн няма да спорим всеки има различни разбирания. 3ката е доста по-успешната кола откъм популярност. Правилното сравнение е със БМВ 2002 турбо. Което е първата турбо кола от БМВ. Също като нисана е със 2 литра двигател но благодарение на турбото има 170к.с. Пак е по-успешна откъм продажби и популярност. Дизайна е доста хубав, както дизайна на повечето коли през 70те. :)Поздрави.
Коментиран от #37
23:04 12.01.2013
35 Име:
23:09 12.01.2013
36 Име:
23:11 12.01.2013
37 520 zender
До коментар #34 от "Име:":
А срещал ли си ГТ-Р nismo оригинален тунинг...има специфични показатели.....RB26DETT 2.8 TWIN TURBO........има чудовищни за времето си технически показатели......Коментиран от #38
23:29 12.01.2013
38 Име:
До коментар #37 от "520 zender":
NISMO са ненормални. Те са създадени да бъдат състезателната дивизия на Нисан. Не не съм срещал. По принцип от нисани нищо не разбирам и не съм им кой знае какъв фен. Знам за R32 с малко настройки ставал 600к.с интересното било че шасито можело да понесе повече, много повече.Коментиран от #39, #40
23:46 12.01.2013
39 520 зендер
До коментар #38 от "Име:":
Е,то независимо че не е по темата и старите беемвета носят много на тунинг защото са с ковани бутала.Попитах те за този оригинален тунинг защото аз лично уважавам оригинала а не многото частни тунинг ентусиасти които скасяват живота на двигатела.Казвам ти го от личен опит-карайки преди години зендера си въобразявах че карам М5.Е,не е същото но например моята кола беше несравнимо по-добра от например Е34 525 24 V-192ps.Мачках го на старт и на дълго...нооо това беше когато придобих зендера-сега времената са други пък и съм на друг акъл-както и да е...в момента моята машина е почти несравнима в класа си ри доускоряване-със преработка в електрониката естествено...............Коментиран от #42, #70
23:57 12.01.2013
40 520 юехаеи
До коментар #38 от "Име:":
Щях да те питам видя ли тука в София какво червено NISMO се продава.Еми готино е.Много ме кефи....23:59 12.01.2013
41 Име:
Коментиран от #52
00:13 13.01.2013
42 Дошо
До коментар #39 от "520 зендер":
Мотора на HONDA, които се монтира в Ариел Атом сериино е 220 к.с. Със стоковите си части държи на турбиниране с достигане на мощност до 500к.с.Има човек от Хонда форума, който с този мотор с турбо на 311к.с на колелата и няма никакви проблеми.Това го написах по повод, че ти казваш, че ти харесва тунинговане без смяна на оригиналните за мотора части.
Коментиран от #44
00:27 13.01.2013
43 Дошо
Поздрави!
00:29 13.01.2013
44 Име:
До коментар #42 от "Дошо":
Дошо според мен турбиниране на Хонда е престъпление. И съсипване на страхотен атмосферен мотор. Ако ще я караш само на право и на драг - ОК. Но атмосферката има доста предимства, че ако щеш и звука на атмосферните мотори е по-як.Коментиран от #48
00:30 13.01.2013
45 Нема Бира
Коментиран от #46
00:36 13.01.2013
46 Име:
До коментар #45 от "Нема Бира":
Нали знаеш че на ринга с какви способи Вайпъра постига времената си. Чувал си вероятно от колко голямо значение са гумите. Никой не ги взима на сериозно. Чувал си вероятно от колко голямо значение са гумите и разликата им със сликове. Освен това 1вото време на GTR на ринга беше на мокро. Плюс това последния GTR вече дава 7:19...Няма място за сравнение вайпъра на ринга е далеч от заводски, а пък заводския си е камион.
Коментиран от #50
00:54 13.01.2013
47 Никола Младенов
Коментиран от #51
01:40 13.01.2013
48 Дошо
До коментар #44 от "Име:":
И аз така мисля ама хората масово го правят.Стоков CIVIC VTI 6-та генерация е цяло чудо ако намериш.Одеве гледах Прелюдите.Ами то почти всички с 2.2 мотора са с газ.Сега се сещам за една S2000 в мобиле.де с газ та тръпки ме побиват.....Онзи ден видях, в Хонда форума, че един колега си е купил S2000 и като започнаха да му пожелават да я турбинира косата ми се изправи :-)
01:59 13.01.2013
49 ГТ-Р
Когато някой създаде такава кола с подобни характеристики и цена може да говорим,а до тогава-РЕСПЕКТ.
02:08 13.01.2013
50 Нема Бира
До коментар #46 от "Име:":
Нали не вярваш че някоя от колите в топ 50 е заводска? Всичко е имидж и реклама.02:20 13.01.2013
51 Дошо
До коментар #47 от "Никола Младенов":
Абе то и мен яко ме ненавиждат тука заради това, че изпитвам огромна неприязън към Фолксваген и производните му :-)Коментиран от #53
02:50 13.01.2013
52 520 zender
До коментар #41 от "Име:":
Взех си Е34 520 модел 1993та .В оригинален вид е.Има какво да му се подменя но няма да пипам двигатела.Ще го направя кукла и ще си го карам в свободното време.Инъче си карам 530ката.08:45 13.01.2013
53 Турбото
До коментар #51 от "Дошо":
Много си ми притрябвал да те ненавиждам яко,аз даже до някъде те уважавм заради смешните ти коментари. Особенно ме развесели случката,когато ти с Алудито уж си бил карал с 35-40 км в час и не си можал да вземеш завойчето,направо паднах под масата.То какво беше това Ауди бе Дошо ? Но аз веднъж ти го казах,продължавай в същия дух и не обръщай много внимание на твоите яки ненавиждачи.Коментиран от #60
09:37 13.01.2013
54 Krasimir_0
Това е кола с много коне 8 цилиндров v образен класически мотор и за доста по малко пари от ГТРа.Личната ми кола е Mercedes e 300 d.
Nissana не е по нашия джоб.След време може и да е!BMW то от сниката като ново е струвало цяло състояние!
09:52 13.01.2013
55 госта
10:54 13.01.2013
56 триста итридесети
Коментиран от #62
11:22 13.01.2013
57 триста итридесети
11:23 13.01.2013
58 Киро
Коментиран от #59
11:29 13.01.2013
59 Naka
До коментар #58 от "Киро":
Нека GT-R да е способен да ти пукне бъбрек,пък да са други истинските марки! :D Въпреки че не съм фен на Нисан(на други японски марки симпатизирам),няма да си кривя душата.Прекрасен автомобил!12:14 13.01.2013
60 Дошо
До коментар #53 от "Турбото":
Алудито беше КлатроКоментиран от #61, #63
12:18 13.01.2013
61 Турбото
До коментар #60 от "Дошо":
Да де разбрах кватро е било но нали вече ти казвах,че много зависи от гарнитурата,която е между волана и седалката. То май на тебе не кватро,а сикстро ти трябва но все ще е тая.13:21 13.01.2013
62 300.3
До коментар #56 от "триста итридесети":
Ти пък от къде се обади с тоя тромав кит, има тунинговани GT-R-и с над 1000+ коня, които ще ти попилеят G-Power-a.Коментиран от #68
14:05 13.01.2013
63 Турбото
До коментар #60 от "Дошо":
Дошо виж това клипче и не пиши по вече глупости.http://www.youtube.com/watch?v=xXuV0JWQ_bcКоментиран от #64
15:03 13.01.2013
64 Дошо
До коментар #63 от "Турбото":
Ама те горките прасенца дето си ги показал едва изждрапаха от локвата бе хахаххахЕто така се прави:
http://www.youtube.com/watch?v=Jnvt7CNsFH4&playnext=1&list=PL0617ED2D02FD277B
Коментиран от #67
15:18 13.01.2013
65 Турбото
15:46 13.01.2013
66 GTR
15:49 13.01.2013
67 трабант
До коментар #64 от "Дошо":
@64 Дошо момче лошо, то тва сиби с шнорхел и повдигнато. Алдитата бяха серийни и с шосейни гуми бе. Я не се излагай. По темата мноо бърз тва нисан-а бе, ей... .аси. Ако не си отдавна пораснал и те влечат плейстейшъните да си купиш, ма иначе в Монако с Нисан - ще помислят, че съм разносвач на пица...;)Коментиран от #69
19:04 13.01.2013
68 330и
До коментар #62 от "300.3":
m6 с 2000+ eлa eлaКоментиран от #71
21:18 13.01.2013
69 Дошо
До коментар #67 от "трабант":
Бърз е Нисана бърз.И в Монако като ги реже по светофарите няма да могат да го настигнат и да се обясняват какво си мислят.Са като аристократи ли ще ми се изживявате тука бе хлапета?
21:31 13.01.2013
70 Хи Хи
До коментар #39 от "520 зендер":
Кога качиш 5-тима +1 ТОН товар в багажното (повтарям 1 тон) и успееш да ме смачкаш кеф ти на старт(ако не се разпаднеш) кеф ти на дълго(ако окрякаш) кеф ти дет път липсва(ако смееш) ела ми се обади!!!!Кво карам сам се сети.
Коментиран от #73, #74
22:15 13.01.2013
71 300.3
До коментар #68 от "330и":
Малко ми напомняш на децата в детската градина, тия дето се фукат че знаят най-голямото число на света, ти им кажеш сто, те ти казват двеста. 2000+, само от БМВ да са, М6 не е спортна кола, следователно я игнорираме.Коментиран от #75
02:14 14.01.2013
72 Реален
Въпросът е много по-смислен отколкото ви се струва
07:54 14.01.2013
73 Хо Хо
До коментар #70 от "Хи Хи":
Сетих се най на после ! Карате камион ГАЗ-53 къса база с двойна кабина и битурбиран мотор. Познах нали ?10:26 14.01.2013
74 520 зендер
До коментар #70 от "Хи Хи":
Не е по темата ама.....гледам тука имам един фен дето все с мене се занимава.Хвърлих все пак един поглед към темата с Ферарито.И там си ми драснал няколко редчета.Като гледам така не ми приличаш на по-голям от мен,поне не според твоите детски изказвания.Пич,не ме вълнува какво караш нито на колко години си.Не те карам да одобряваш това което пиша в тоя саит-абе не ме интересуваш.Така че не ми прави сметка аз 5 човека и 1 тон ли ще качвам в моята кола или ще се возя сам.Хайде адио комплекс....10:26 14.01.2013
75 330i
До коментар #71 от "300.3":
2000+ ела ела11:12 14.01.2013
76 Димо
Единственото което си пожелавям някой ден е и тук в БГ да има място/писта на която хората с по спортни виждания да могат да тестват възможностите на автомобилите си,а не да се крием като мишки и да нарушаваме закона
00:47 16.01.2013