15 568 76

Nissan GT-R 2013 е още по-бърз

  • nissan-
  • gt-r

Ускорението от 0 до 100 км/ч спада с 0,1 сек до 2,7 сек

 

Емблематичният спортен флагман GT-R пристигна в Европа с подобрена динамика, по-добра стабилност и по-директно управление. Сега Nissan GT-R разчита на преработен 3,8-литров V6 двигател с 550 к.с., генериращ подобрени времена в средния и високия оборотен диапазон. Модификации са направени и по амортисьорите, пружините и предният анти ролбар. Резултатът е подобрена стабилност, по-рафинирано пътно поведение и още по-силно удоволствие от шофирането.
Ускорението от 0 до 100 км/ч вече е само 2,7 сек, с 0,1 сек по-бързо от GT-R 2012. Ревизираният модел е и по-бърз на „Нюрбургринг“, завъртайки обиколка на прословутата германска писта за 7:19,1 минути по време на тестове през май миналата година. Казутоши Мизуно, създател на GT-R, разкри, че са били изгубени 0,5 секунди по време на бързата обиколка заради трафик, което е показателно за това, че GT-R 2013 е способен на 7:18,6 мин. Това е с около две и половина секунди по-бързо (7:21 мин.) от GT-R 2012.

 
GT-R 2013: Техническите подобрения в подробности:
 
Двигател
• Нови инжектори с по-голям капацитет контролират по-прецизно впръскването на горивото с цел оптимизиране на реакцията в средните и високите обороти.
• Нов изпускателен вентил към разтоварващия клапан на турбото (байпасен, рециркулационен клапан) спира бързото намаляване на налягането при принудителното впръскване и поддържа бързата реакция на двигателя.
• Нова преградна плоча в картера помага за поддържането на по-стабилно налягане на маслото и намалява ротационното триене в картера, особено при високоскоростно шофиране.
 
Шаси
• След измерване на центъра на преобръщане на GT-R в завой, взимайки предвид отклонението на тампоните в окачването и гумите, инженерите на Nissan са настроили геометрията на окачването, като спецификациите на амортисьорите и предният стабилизатор също са били променени, а целта е била осигуряване на по-добра стабилност при високи скорости.
• Увеличен е капацитетът на въртящия момент, който може да поемат полуоските, като целта е подобряване на надеждността при голямо натоварване, като например при шофиране на писта и рязко ускорение.
 
Купе
• Напречната греда под арматурното табло е била подсилена, което е резултирало в увеличаване здравината на купето и контрол на окачването.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име:

    1 2 Отговор
    Страхотен, най-много ме радват модификацийте по шасито...
  • 2 nikito_blend

    1 2 Отговор
    На швабите ще им приседне още малко. С тези ръбати форми дизайна е уникален, а относно технологиите ... без коментар.
  • 3 Иван Иванов

    1 2 Отговор
    За няколко години GTR-a стана абсолютна мечта на много хора Ненормална кола с ненормални технологии!!!
  • 4 lozendjiata

    1 2 Отговор
    ynikalen

  • 5 Що така бе, Миме

    1 0 Отговор
    Защо не мога да коментирам новината за "Петте невероятни факта за мобиле"?
    Иначе Нисанчето си го бива, като стане на 20 години може и да си го купя :D
  • 6 W164

    4 1 Отговор
    ЯК Е АМА Е НИСАН
  • 7 Тецуо

    5 1 Отговор
    "ЯК Е АМА Е НИСАН" ??? :D пффф
  • 8 W164

    3 1 Отговор
    КАКВО ПФФФ ? :D ДРУГО СИ Е АКО БЕШЕ АУДИ,БМВ,МЕРЦЕДЕС,ПОРШЕ,ФЕРАРИ ИЛИ ЛАМБОРДЖИНИ,БЕНТЛИ

    Коментиран от #14

  • 9 Красимир Костов

    1 1 Отговор
    Харесва ми как Nissan GT-R конкурира Porsche 911. Не харесвам уродливата продуктова гама на Щутгардците, ненавиждам и разточителното уголемяване на пропорциите години наред, все едно разточват тесто за пица. Но ако искам кола, от която косите ми да се изправят си взимам Porsche GT3 RS 4.0, двойно по-скъпа е, но не е за аматьори, освен това Usain Bolt не и е рекламно лице. Всъщност и с едно обикновено GT3 ще се задоволя.

    Коментиран от #10, #19

  • 10 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Красимир Костов":

    Ами сега ще ти кажа че не си прав. GT3, макар и било то версията 4.0 може да не е за аматьори, но истинското шофьорско Порше е GT2 RS, именно защото е задно предаване... Искам да те питам какво имаш предвид под аматьори, защото всъщност реално погледнато са доста малко хората които могат да карат на пълния потенциал на 150к.с кола, камо ли на кола с над 300к.с...

    Коментиран от #11

  • 11 Красимир Костов

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Име:":

    Знаеш ли каква е разликата между GT3 и GT2 изобщо? Под кола за аматьори разбирам автоматична скотостна кутия, аз съм човека който сменя предавките, не колата. Искам скоростен лост и съединител. И GT3 и GT2 са със задно предаване, GT2 e с двойно турбо, GT3 e без турбо.

    Коментиран от #13

  • 12 R1 200

    1 1 Отговор
    Нисан са нисък клас автомобили. Истинските марки са други

    Коментиран от #15

  • 13 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Красимир Костов":

    Опа извинявай моя грешка. Да тогава атмосферката е за предпочитане! Нищо че GT2 е по-мощна. Не съм им обърнал голяма внимание харесвам класическите поршета 911 от началото на 70те, главно заради по-добрия им дизайн.
  • 14 Име:

    1 2 Отговор

    До коментар #8 от "W164":

    Ауди БМВ и Мерцедес нямат по-добра кола за писта от GTR R35. SLS-a може да е много мощен но не е толкова добър на пистата. Ауди и R8 няма да ги коментирам, БМВ даже нямат кола в тоя клас.

    Коментиран от #26


  • 15 Alex

    1 2 Отговор

    До коментар #12 от "R1 200":

    Марката, която затвори миризливите усти на много "ГОЛЕМИ" компании е Нисан ... друго не мога да кажа :)
  • 16 ИНФИНИТИ

    0 0 Отговор
    Възможно ли е такова ускорение 2.7сек. от 0 до 100км./ч.???

    Коментиран от #17

  • 17 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "ИНФИНИТИ":

    с 4х4 система и 550к.с - ДА


  • 18 Evolution

    0 1 Отговор
    Пак си е Нисан... Пак си е плейстейшън...
  • 19 еп еп

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Красимир Костов":

    По леко са не го вземеш,хората които взимат не седят в този форум.
  • 20 nikito_blend

    1 0 Отговор
    Нисан, Нисан ама прави за смях и БМВ и Мерцедес и Ауди че даже и на Порше не отстъпва. Така че не ми развивайте смахнати теории кой е по добрият автомобил.

    Коментиран от #21

  • 21 Нема Бира

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "nikito_blend":

    И колко деца и багаж превози твоя Нисан? Или колко пъти му смениха маслото последните 5'000км?!? Само питам..

    Коментиран от #22

  • 22 още един гост

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Нема Бира":

    баце, аз пък да те питам, ти gtr за возене на багаж ли го търсиш?
    и все пак - нисанът си има и багажник и задни седалки.

    смотаните идолопоклонници на СКАПАНИТЕ немски коли никога няма да признаят която и да е добра кола, щом не е немска. Добре, че СКАПАНАТА фирма от Волфсбург събра на едно място два 8 цилиндрови двигателя, и останалото място в коша запълни с турбокомпресори, за да стане бърза.

    Коментиран от #24, #25

  • 23 Aha

    0 1 Отговор
    И както обичат да се изразяват фенивете на японските коли - "Ми че той същия като стария бе!!!" Само го възхвалявате и го хвалите из нета, но това няма да му увеличи продажбите. Евтин и бърз, а нито като нов се купува кой знае колко, нито пък втора употреба (важно е да се отбележи, понеже ние в БГ купуваме коли втора употреба). И на какжо се дължи това явление - просто няма с какво да те грабне. Първия, който видах беше в Австрия. Поогледах го и толкова. Другия важен фактор е - за пет години поддръжката му излиза повече, отколкото струва самата кола. Ако имам парите не бих се и замислил дали да си купя ГТР или 911. И няма как да ме бие на писта. Още повече, че нямаме нормална писта и второто важно нещо - аз не съм състезател. Сега имам две коли, от които едната е спортна, но нито веднъж не съм тръгнал да се състезавам. Обичам колите, още повече спортните, затова и аз притежавам такава, но не и да се състезавам по улиците. Харесвам Супра (щах да си купувам), Субаро СТИ, Нисан 300 ZX, GTR, И още една камара спортни коли, както и Тойота АЕ86 и още мнооого. Но имам ли парите вземам 911 пред която и да е кола, било спортна, хипер, мега и т. н. спортна, луксозна тли каквато и да е. сега ж Мола на бул България има две 911 GT3. Moга да седя и да ги гледам цял ден. За жалост само да ги гледам. Но технологията на ГТР не може да се отрече. Тя е безспорен факт.
  • 24 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "още един гост":

    И радиатори, яко радиатори мисля че бяха към 11..... И да направо е много бързо. Но дали има разлика в това кое е по-трудо да направиш бърза кола, която е бърза направо или да направиш бърза кола в завоите и то по-бърза в завоите от доста по-леки автомобили. А килограмите са ОГРОМЕН фактор за това. Това е единственото уникално нещо в GTR, а и цената също.

  • 25 Не канен гост

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "още един гост":

    Няма да е лошо нещастните фенчета на СКАПАНИТЕ Японски щайги да се позамислят малко и да успокоят топката.
  • 26 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Име:":

    ИМЕННО-Когато сравняватеГТ-Р с М3 не е лошо просто да се замислите дали имат нещо общо.Много пъти съм го обяснявал че няма база за сравнение освен теглото ама другите освен теб и Дошо просто немогат това да го разберат......Мое мнение-независимо че съм бе-ен-вист ще ти кажа че ме кефи ГТ-Р ама оня модел без двойното задвижване.....

    Коментиран от #28, #29

  • 27 гламавия

    1 0 Отговор
    нисана ще остане емблематичен за винаги защото всеки като каже след време гтр ще се сети за колата която тупва почти всички спортисти същото е и с нсх или супрата а също и някои италянски икони ф40, тестероса, а от немските единственно порше е доказан спортист така че не ми слагаите разни бмв ауди или мерцедеси защото тези три марки мога да кажа само МНОГО ЗЛЕ !!!
  • 28 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "520 zender":

    R32 e първия на който се слага системата ATTESA. Първоначално е разработена със състезателна цел. Това се случва 1989г, колата е 600к.с за да отговаря на изискванията. Това е най-успешния модел на Нисан GTR в спорта. Именно той прави модела популярен и извън Япония. R33 също се предлага с ATTESA и само задно предаване. Преди това има още няколко генерации задно предаване. Не знам кой точно имаш предвид. А историята започва от hakosuka GTR. 1968ма година 2 литра редови 6 и 160к.с

    Коментиран от #30, #31

  • 29 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "520 zender":

    Коментиран от #32, #33

  • 30 520 зендер

    0 1 Отговор

    До коментар #28 от "Име:":

    Любимия ми модел е от БЪРЗИ И ЯРОСТНИ 2.......Безпорен конкурент например на М3 Е36.А и по моему можеби по-добър нооооооо аз лично ще избера Е36 М3 -286КС.Няма да споря-много ме кефи самия тунитг на бързи и яростни гт-ра в началото на 2-ра серия.Ако сега бях на 20 години и можех да си избера тунинг просто не бих го пропуснал...
  • 31 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Име:":

    Виж не съм запознат със системите-просто ми харесва като тунинг един от многото японски тунинги.Знаеш аз съм пристрастен но въпреки това много харесвам Тойота Супра,както и хонда 2000.Сравнявам естествено БМВ модели-гледам дали японците имат слабости-търся......просто обичам да сравнявам но идентични модели а не както в повечето спорове ГТ-Р със М3....
  • 32 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Име:":

    Каква е разликата от този модел и първата тройка-кой е по-добър-знаеш ли......бъди безпристрастен.....незная крайния резултат-интересно ми е твоето мнение.....

    Коментиран от #34

  • 33 Aha

    1 0 Отговор

    До коментар #29 от "Име:":

    Поздрав за видеото. Като цяло ако имах парите, колкото и да е ненормално и като изключм това, че бих ги дал за Порше, щах от новия ГТР да прехвърля всичко на ГТР Р34 Skyline. Някак си много по-ме хваща като кола. Няма да забравя един ден отивам в един магазин за авточасти. Спира един фен с Р34 до мен, излиза от колата влиза в магазина, а аз стоях до колата. Двидгателя работеше и леко по леко оборотите започнаха да падат докато дойде момента да се изгаси сама, като в същото време ключа и бе изваден. За мен това бе уникално. После човека се върна, качи се в колата и от магазина до улицата имаше около 200 м. Явно забеляза, че се кефя на колата и да ми направи хептен кефа просто се телепортира. Тези 200 м. Просто как ги мина. Уникална кола. Но англичаните са с много пари. Имат хората, карат и се кефят. Незнам защо новия не ме гравжа така като Р 34. Може би един ден, като минат примерно 10 години и излезе следващия или по-следващия модел, тогава ще казвам Р 35 е по-красив. Незнам. Новите дизайни не ме грабват. Може би съм дефектен. Незнам. Изключително за мен, бе да глеам и Вейрон как се движи по пътя. Червено-черен. Като ме приближаваше направо ми спираше дъха. Също много внушителна кола за мен бе да видя в движение Форд ГТ40. Обичам спортните коли!!!
  • 34 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "520 zender":

    Може би не е правилно сравнението с първата 3ка защото първата е е21 която излиза 75 година докато hakosuka GTR e 68ма година. Дори тогава най-силния мотор на 3ката е 2.3 = 145 к.с, нисана е 2.0 160к.с. За дизайн няма да спорим всеки има различни разбирания. 3ката е доста по-успешната кола откъм популярност. Правилното сравнение е със БМВ 2002 турбо. Което е първата турбо кола от БМВ. Също като нисана е със 2 литра двигател но благодарение на турбото има 170к.с. Пак е по-успешна откъм продажби и популярност. Дизайна е доста хубав, както дизайна на повечето коли през 70те. :)
    Поздрави.

    Коментиран от #37

  • 35 Име:

    1 0 Отговор
  • 36 Име:

    1 0 Отговор
    Ето го 2рия модел skyline GTR след hakosuka той е от 72ра до 77ма. Отново редови 6 160к.с 180нм.
  • 37 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Име:":

    А срещал ли си ГТ-Р nismo оригинален тунинг...има специфични показатели.....RB26DETT 2.8 TWIN TURBO........има чудовищни за времето си технически показатели......

    Коментиран от #38

  • 38 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "520 zender":

    NISMO са ненормални. Те са създадени да бъдат състезателната дивизия на Нисан. Не не съм срещал. По принцип от нисани нищо не разбирам и не съм им кой знае какъв фен. Знам за R32 с малко настройки ставал 600к.с интересното било че шасито можело да понесе повече, много повече.

    Коментиран от #39, #40

  • 39 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Име:":

    Е,то независимо че не е по темата и старите беемвета носят много на тунинг защото са с ковани бутала.Попитах те за този оригинален тунинг защото аз лично уважавам оригинала а не многото частни тунинг ентусиасти които скасяват живота на двигатела.Казвам ти го от личен опит-карайки преди години зендера си въобразявах че карам М5.Е,не е същото но например моята кола беше несравнимо по-добра от например Е34 525 24 V-192ps.Мачках го на старт и на дълго...нооо това беше когато придобих зендера-сега времената са други пък и съм на друг акъл-както и да е...в момента моята машина е почти несравнима в класа си ри доускоряване-със преработка в електрониката естествено...............

    Коментиран от #42, #70

  • 40 520 юехаеи

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Име:":

    Щях да те питам видя ли тука в София какво червено NISMO се продава.Еми готино е.Много ме кефи....
  • 41 Име:

    0 0 Отговор
    Не съм го виждал. А ти нали беше казал че пак си си взел е34-ка. 320ка ли е ? 150к.с и какво си правил по нея или е в оригинален вид? Като говорим за тунинг, знаеш че много се кефя на Алпина. Обаче напоследък от БМВ им забраниха да ги правят по-бързи от Мките... Но пак имат чар.

    Коментиран от #52

  • 42 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #39 от "520 зендер":

    Мотора на HONDA, които се монтира в Ариел Атом сериино е 220 к.с. Със стоковите си части държи на турбиниране с достигане на мощност до 500к.с.Има човек от Хонда форума, който с този мотор с турбо на 311к.с на колелата и няма никакви проблеми.
    Това го написах по повод, че ти казваш, че ти харесва тунинговане без смяна на оригиналните за мотора части.

    Коментиран от #44

  • 43 Дошо

    1 0 Отговор
    А и извиняваите, че ви се намесих в коренспонденцията нив клин, ни в ръкав
    Поздрави!
  • 44 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "Дошо":

    Дошо според мен турбиниране на Хонда е престъпление. И съсипване на страхотен атмосферен мотор. Ако ще я караш само на право и на драг - ОК. Но атмосферката има доста предимства, че ако щеш и звука на атмосферните мотори е по-як.

    Коментиран от #48

  • 45 Нема Бира

    0 1 Отговор
    Незнам какво толкова му се прехласвате на Годзилата!?! Вайпъра е по-евтин, Американски, със задно и пак го слага в малкия си джоб - драг, Ринга само кажете къде?

    Коментиран от #46

  • 46 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Нема Бира":

    Нали знаеш че на ринга с какви способи Вайпъра постига времената си. Чувал си вероятно от колко голямо значение са гумите. Никой не ги взима на сериозно. Чувал си вероятно от колко голямо значение са гумите и разликата им със сликове. Освен това 1вото време на GTR на ринга беше на мокро. Плюс това последния GTR вече дава 7:19...
    Няма място за сравнение вайпъра на ринга е далеч от заводски, а пък заводския си е камион.

    Коментиран от #50

  • 47 Никола Младенов

    1 0 Отговор
    Добре, че сте вие с Дошо и Зендера, та да чета нещо смислено, че навсякъде се бълва бълвоч из коментарите

    Коментиран от #51

  • 48 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "Име:":

    И аз така мисля ама хората масово го правят.Стоков CIVIC VTI 6-та генерация е цяло чудо ако намериш.Одеве гледах Прелюдите.Ами то почти всички с 2.2 мотора са с газ.Сега се сещам за една S2000 в мобиле.де с газ та тръпки ме побиват.....
    Онзи ден видях, в Хонда форума, че един колега си е купил S2000 и като започнаха да му пожелават да я турбинира косата ми се изправи :-)
  • 49 ГТ-Р

    1 2 Отговор
    Годзила е уникален автомобил, на който едва ли ще видим някога аналог.
    Когато някой създаде такава кола с подобни характеристики и цена може да говорим,а до тогава-РЕСПЕКТ.
  • 50 Нема Бира

    0 1 Отговор

    До коментар #46 от "Име:":

    Нали не вярваш че някоя от колите в топ 50 е заводска? Всичко е имидж и реклама.
  • 51 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "Никола Младенов":

    Абе то и мен яко ме ненавиждат тука заради това, че изпитвам огромна неприязън към Фолксваген и производните му :-)

    Коментиран от #53

  • 52 520 zender

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Име:":

    Взех си Е34 520 модел 1993та .В оригинален вид е.Има какво да му се подменя но няма да пипам двигатела.Ще го направя кукла и ще си го карам в свободното време.Инъче си карам 530ката.
  • 53 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Дошо":

    Много си ми притрябвал да те ненавиждам яко,аз даже до някъде те уважавм заради смешните ти коментари. Особенно ме развесели случката,когато ти с Алудито уж си бил карал с 35-40 км в час и не си можал да вземеш завойчето,направо паднах под масата.То какво беше това Ауди бе Дошо ? Но аз веднъж ти го казах,продължавай в същия дух и не обръщай много внимание на твоите яки ненавиждачи.

    Коментиран от #60

  • 54 Krasimir_0

    0 1 Отговор
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11340645292067062&f1=details&slink=1qyyq4
    Това е кола с много коне 8 цилиндров v образен класически мотор и за доста по малко пари от ГТРа.Личната ми кола е Mercedes e 300 d.
    Nissana не е по нашия джоб.След време може и да е!BMW то от сниката като ново е струвало цяло състояние!
  • 55 госта

    1 0 Отговор
    Красимире, ходи се прегледай! Как можеш да дадеш обява за такъв параход в статия за ГТ-Р? Общото между двете е само, че имат 4 гуми. От немските производители на коли само Порше може да бъде конкуренция на Годзила, но ако сложим ненормално визоките им цени и падащите по време на движение фарове май се оказва, че никаква конкуренция не са.
  • 56 триста итридесети

    0 0 Отговор
    M6 G-power в кой клас е?

    Коментиран от #62

  • 57 триста итридесети

    0 0 Отговор
    а да, в по-големия клас
  • 58 Киро

    0 1 Отговор
    Нисан са нисък клас автомобили. Истинските марки са други

    Коментиран от #59

  • 59 Naka

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Киро":

    Нека GT-R да е способен да ти пукне бъбрек,пък да са други истинските марки! :D Въпреки че не съм фен на Нисан(на други японски марки симпатизирам),няма да си кривя душата.Прекрасен автомобил!
  • 60 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Турбото":

    Алудито беше Клатро

    Коментиран от #61, #63

  • 61 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Дошо":

    Да де разбрах кватро е било но нали вече ти казвах,че много зависи от гарнитурата,която е между волана и седалката. То май на тебе не кватро,а сикстро ти трябва но все ще е тая.
  • 62 300.3

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "триста итридесети":

    Ти пък от къде се обади с тоя тромав кит, има тунинговани GT-R-и с над 1000+ коня, които ще ти попилеят G-Power-a.

    Коментиран от #68

  • 63 Турбото

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Дошо":

    Дошо виж това клипче и не пиши по вече глупости.http://www.youtube.com/watch?v=xXuV0JWQ_bc

    Коментиран от #64

  • 64 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Турбото":

    Ама те горките прасенца дето си ги показал едва изждрапаха от локвата бе хахаххах
    Ето така се прави:
    http://www.youtube.com/watch?v=Jnvt7CNsFH4&playnext=1&list=PL0617ED2D02FD277B

    Коментиран от #67

  • 65 Турбото

    0 0 Отговор
    Ти пак не ме разбра,просто исках да ти кажа,че кватрото е за шофьори а не за каруцари. Що се отнася до клипчето аз ти пратих само едно,първото което ми попадна под ръка. Мога да ти намеря и други по тарикатски,но не виждам смисъл ти и сам можеш да ги гледаш,но сигурно нямаш много голямо желание.
  • 66 GTR

    1 0 Отговор
    UNikalen avtomobil.Ne sum mislil che drug avtomobil shte me grabne taka i e edinstvenie koito se doblijava do 911 turbo.Dori che ne sum fen na nissan pred tazi kola samo poklon.EVALA MA6ALA Qponcite sa ludi
  • 67 трабант

    0 1 Отговор

    До коментар #64 от "Дошо":

    @64 Дошо момче лошо, то тва сиби с шнорхел и повдигнато. Алдитата бяха серийни и с шосейни гуми бе. Я не се излагай. По темата мноо бърз тва нисан-а бе, ей... .аси. Ако не си отдавна пораснал и те влечат плейстейшъните да си купиш, ма иначе в Монако с Нисан - ще помислят, че съм разносвач на пица...;)

    Коментиран от #69

  • 68 330и

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "300.3":

    m6 с 2000+ eлa eлa

    Коментиран от #71

  • 69 Дошо

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "трабант":

    Бърз е Нисана бърз.И в Монако като ги реже по светофарите няма да могат да го настигнат и да се обясняват какво си мислят.
    Са като аристократи ли ще ми се изживявате тука бе хлапета?
  • 70 Хи Хи

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "520 зендер":

    Кога качиш 5-тима +1 ТОН товар в багажното (повтарям 1 тон) и успееш да ме смачкаш кеф ти на старт(ако не се разпаднеш) кеф ти на дълго(ако окрякаш) кеф ти дет път липсва(ако смееш) ела ми се обади!!!!

    Кво карам сам се сети.

    Коментиран от #73, #74

  • 71 300.3

    1 0 Отговор

    До коментар #68 от "330и":

    Малко ми напомняш на децата в детската градина, тия дето се фукат че знаят най-голямото число на света, ти им кажеш сто, те ти казват двеста. 2000+, само от БМВ да са, М6 не е спортна кола, следователно я игнорираме.

    Коментиран от #75

  • 72 Реален

    1 0 Отговор
    Ако може някой да ми отговори на следния въпрос: Какъв е смисъла автомобилът да вдига много когато максималната позволена скорост е 140км/ч??
    Въпросът е много по-смислен отколкото ви се струва
  • 73 Хо Хо

    1 0 Отговор

    До коментар #70 от "Хи Хи":

    Сетих се най на после ! Карате камион ГАЗ-53 къса база с двойна кабина и битурбиран мотор. Познах нали ?
  • 74 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #70 от "Хи Хи":

    Не е по темата ама.....гледам тука имам един фен дето все с мене се занимава.Хвърлих все пак един поглед към темата с Ферарито.И там си ми драснал няколко редчета.Като гледам така не ми приличаш на по-голям от мен,поне не според твоите детски изказвания.Пич,не ме вълнува какво караш нито на колко години си.Не те карам да одобряваш това което пиша в тоя саит-абе не ме интересуваш.Така че не ми прави сметка аз 5 човека и 1 тон ли ще качвам в моята кола или ще се возя сам.Хайде адио комплекс....
  • 75 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #71 от "300.3":

    2000+ ела ела
  • 76 Димо

    1 0 Отговор
    Джакпота удариха с този автомобил производителите:на тази цена при тез характеристики е най добрия спорт кар за мен персонално

    Единственото което си пожелавям някой ден е и тук в БГ да има място/писта на която хората с по спортни виждания да могат да тестват възможностите на автомобилите си,а не да се крием като мишки и да нарушаваме закона