Отидете към основна версия

4 414 7

Чудовищният Ranger Raptor пристигна в Европа с 290 коня

  • ford-
  • ranger-
  • raptor-

Най-мощната версия на пикапа дебютира с много промени

Преди няколко месеца от Ford представиха новото поколение Ranger, а по-рано днес от компанията показаха и неговата най-върхова версия – Raptor. Чудовищният пикап се присъединява към F-150 Raptor и Bronco Raptor и е единственият от портфолиото, който ще се продава в Европа. Подобно на останалите модели, най-наточената версия на пикапа получава множество промени по визията, задвижването и окачването.

Заприличвайки все повече на по-големия си брат F-150, новият Ranger Raptor се отличава с решетка върху която гордо е изписано Ford, както и нови светлини и по-широки калници. Предната броня също е нова и подобрява ъгъла на изкачване, както и допринася за по-добра защита на компонентите в долната част на пикапа. Предният капак пък се е сдобил с отвори за охлаждане в горната си част.

Гумите са подходящи за всякакви терени и са с размер от 32 инча като допринасят и за подобрения клиренс. Окачването е дело на FOX с 2.5-инчови амортисьори, а шасито е подобрено в сравнение със стандартния модел, за да издържи на по-тежки натоварвания. Ходът на окачването също е подобрен и сега той достига до 290мм в предната част и 250мм в задната.

В интериора можем да открием спортни седалки с по-солидна странична опора, елементи облечени в кожа, както и контрастиращ червен шев. В стандартното оборудване влизат още матрични светлини, 12.4-инчов дигитален километраж, 12-инчов тъчскрийн екран в централната част и озвучителна система B&О с 10 говорителя.

По отношение на задвижването, европейската версия на пикапа ще разчита на 2.0-литров дизел познат ни от предходния модел на Raptor, както и 3.0-литров бензинов V6 с 288 конски сили и 491 нютон метра въртящ момент. Трансмисията е единствено автоматична с 10 предавки, а електронно заключване на двата диференциала, както и възможност за превключване единствено към задно предаване са само две от опциите при седемте режима на шофиране.

Същият двигател, но с 397 конски сили и 583 нютон метра ще се предлага и в Австралия, но за съжаление той няма да достигне до Европа поради сериозните изисквания за вредни емисии. Въпреки това, европейският модел получава активна генерация с избор между два режима на шофиране за по-спортна нотка или по-тих звук.

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 12 гласа.

Свързани новини