Преди няколко месеца от Ford представиха новото поколение Ranger, а по-рано днес от компанията показаха и неговата най-върхова версия – Raptor. Чудовищният пикап се присъединява към F-150 Raptor и Bronco Raptor и е единственият от портфолиото, който ще се продава в Европа. Подобно на останалите модели, най-наточената версия на пикапа получава множество промени по визията, задвижването и окачването.
Заприличвайки все повече на по-големия си брат F-150, новият Ranger Raptor се отличава с решетка върху която гордо е изписано Ford, както и нови светлини и по-широки калници. Предната броня също е нова и подобрява ъгъла на изкачване, както и допринася за по-добра защита на компонентите в долната част на пикапа. Предният капак пък се е сдобил с отвори за охлаждане в горната си част.
Гумите са подходящи за всякакви терени и са с размер от 32 инча като допринасят и за подобрения клиренс. Окачването е дело на FOX с 2.5-инчови амортисьори, а шасито е подобрено в сравнение със стандартния модел, за да издържи на по-тежки натоварвания. Ходът на окачването също е подобрен и сега той достига до 290мм в предната част и 250мм в задната.
В интериора можем да открием спортни седалки с по-солидна странична опора, елементи облечени в кожа, както и контрастиращ червен шев. В стандартното оборудване влизат още матрични светлини, 12.4-инчов дигитален километраж, 12-инчов тъчскрийн екран в централната част и озвучителна система B&О с 10 говорителя.
По отношение на задвижването, европейската версия на пикапа ще разчита на 2.0-литров дизел познат ни от предходния модел на Raptor, както и 3.0-литров бензинов V6 с 288 конски сили и 491 нютон метра въртящ момент. Трансмисията е единствено автоматична с 10 предавки, а електронно заключване на двата диференциала, както и възможност за превключване единствено към задно предаване са само две от опциите при седемте режима на шофиране.
Същият двигател, но с 397 конски сили и 583 нютон метра ще се предлага и в Австралия, но за съжаление той няма да достигне до Европа поради сериозните изисквания за вредни емисии. Въпреки това, европейският модел получава активна генерация с избор между два режима на шофиране за по-спортна нотка или по-тих звук.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 КаруЦиЛа
10:53 22.02.2022
2 Пеуник
Коментиран от #4
11:09 22.02.2022
3 един от многото
11:21 22.02.2022
4 Капитализъм
До коментар #2 от "Пеуник":
... в действие!!! Има една лъженаука- маркетинг!!! Тя "обяснява", какво може и какво не може!!!Коментиран от #7
11:22 22.02.2022
5 Жумерков
11:23 22.02.2022
6 Смях в залата
И това въпреки мненията на скептиците, че електромобилите не стават за тежкотоварен превоз. Всъщност точно там им е силата и най-бързо ще заменят точно тежките машини.
11:30 22.02.2022
7 Мхм
До коментар #4 от "Капитализъм":
Питай немците как може да се намалявят коли като Клио и да няма промяна за коли като Бентли.Че иначе ще им фалира измислената немска държава че премиум малолитражка кой ще купи11:35 22.02.2022