Отговор на този въпрос ни дава британският YouTube канал carwow, който събра двете Audi-та в драг надпревара - най-бързата електрическа кола на немската марка RS e-tron GT и суперколата R8 Performance. Най-силният беше определен от резултатите от състезания от място на четвърт миля, няколко старта от 80 километра в час на разстояние половин миля, а последният тест беше оценката на ефективността на спирачките при забавяне от 100 мили в час (161 километра в час) до пълно спиране.
Седанът Audi RS e-tron GT дебютира преди година и половина. Активът на електрическото превозно средство е двумоторен агрегат със системна мощност 646 конски сили (830 Нм) и тягова батерия с капацитет 93 киловатчаса. „Акумулаторното“ Audi тежи почти 2.3 тона и струва 115 хиляди паунда.
Суперавтомобилът R8 Performance е направен по съвсем различна рецепта. Купето със средно разположен двигател има механично задвижване на всички колела, под капака е 5.2-литров атмосферен V10 мотор с мощност 620 конски сили и въртящ момент 580 Нм. Бензиновото Audi е със 700 килограма по-леко, но е по-скъпо, като цените започват от £153 000.
На разстояние от четвърт миля една десета от секундата разделят бензиновото и електрическото Audi. Резултатите от други състезания се оказаха също толкова близки, а крайният резултат на конфронтацията беше 2:2. Вижте.