Отидете към основна версия

1 867 4

Първото електрическо Maserati дебютира заедно с бензиновия си "брат"

  • maserati-
  • granturismo-
  • ev-
  • електромобил

Gran Turismo пристига с три електромотора и 4х4

Maserati върна GranTurismo в своето портфолио, но с изцяло ново задвижване. Промененото GT е първият електрически модел на марката и показва еволюцията в дизайна, технологиите и системите, които италианският производител предлага, а също така дава началото на едно електрическо бъдеще за Maserati. За тези, които искат да останат в миналото още малко, обаче, италианците предлагат и GranTurismo с бензинов двигател, заимстван от хиперкара MC20.

Връщайки се отново на електрическия модел, той разчита на три електромотора, един отрпед и два отзад, които могат да доставят до 750 конски сили пикова мощност и до 1350 нютон метра. Те се захранват от 800-волтова архитектура и 92.5кВч батерия оформена в буквата “T”, която е разположена в центъра на колата. Електрическият модел може да се похвали и с най-бърз спринт до 100км/ч за само 2.7 секунди.

Оставяйки електрическата модификация Folgore на страна, GranTurismo се предлага още с 3.0-литров бензинов V6 двигател с мощност от 489 конски сили или 550 конски сили и въртящ момент от 600 или 650 нютон метра. В зависимост от това на кой от двата двигателя се спрете във версиите Modena и Trofeo, колата може да ускори до 100км/ч за 3.9 секунди или 3.5 секунди. Максималната скорост е 302км/ч при бензиновите версии и 320км/ч при електрическата.

Новостите в дизайна включват освежаване на формите и светлините в предната и задната част. Дръжките на вратите също са променени за по-добра аеродинамика. Единствените разлики, които можем да открием при бензиновата и електрическата версия са в липсата на ауспуси в задната част, както и различните цветове на лайстните и емблемите.

От Maserati казват, че освен визията, архитектурата на колата също е променена, за да бъде приспособена към двете задвижвания. И двата модела използват основно алуминий за своята конструкция, като това помага и за ниското тегло от 1795 килограма за конвенционалния модел и 2260 килограма за електрическия.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.

Свързани новини