Last news in Fakti

3 Октомври, 2022 13:51 1 848 4

Първото електрическо Maserati дебютира заедно с бензиновия си "брат"

  • maserati-
  • granturismo-
  • ev-
  • електромобил

Gran Turismo пристига с три електромотора и 4х4

Първото електрическо Maserati дебютира заедно с бензиновия си "брат" - 1

Maserati върна GranTurismo в своето портфолио, но с изцяло ново задвижване. Промененото GT е първият електрически модел на марката и показва еволюцията в дизайна, технологиите и системите, които италианският производител предлага, а също така дава началото на едно електрическо бъдеще за Maserati. За тези, които искат да останат в миналото още малко, обаче, италианците предлагат и GranTurismo с бензинов двигател, заимстван от хиперкара MC20.

Връщайки се отново на електрическия модел, той разчита на три електромотора, един отрпед и два отзад, които могат да доставят до 750 конски сили пикова мощност и до 1350 нютон метра. Те се захранват от 800-волтова архитектура и 92.5кВч батерия оформена в буквата “T”, която е разположена в центъра на колата. Електрическият модел може да се похвали и с най-бърз спринт до 100км/ч за само 2.7 секунди.

Оставяйки електрическата модификация Folgore на страна, GranTurismo се предлага още с 3.0-литров бензинов V6 двигател с мощност от 489 конски сили или 550 конски сили и въртящ момент от 600 или 650 нютон метра. В зависимост от това на кой от двата двигателя се спрете във версиите Modena и Trofeo, колата може да ускори до 100км/ч за 3.9 секунди или 3.5 секунди. Максималната скорост е 302км/ч при бензиновите версии и 320км/ч при електрическата.

Новостите в дизайна включват освежаване на формите и светлините в предната и задната част. Дръжките на вратите също са променени за по-добра аеродинамика. Единствените разлики, които можем да открием при бензиновата и електрическата версия са в липсата на ауспуси в задната част, както и различните цветове на лайстните и емблемите.

От Maserati казват, че освен визията, архитектурата на колата също е променена, за да бъде приспособена към двете задвижвания. И двата модела използват основно алуминий за своята конструкция, като това помага и за ниското тегло от 1795 килограма за конвенционалния модел и 2260 килограма за електрическия.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фен

    6 1 Отговор
    А, харесва ми. Ако успея да заделя някой лев в тези трудни времена може и да има ЧЕСТИТО.
  • 2 Трифонов

    13 0 Отговор
    Пак ще имат най-красивото купе в света. Както беше и с предходното Грантуризмо.
  • 3 Така е

    1 9 Отговор
    Жалка гледка.Какъв гранд туризъм, като ще трепериш ще има ли зарядна станция и ще работи ли, ако наистина тръгнеш на гранд туризъм.

    Коментиран от #4

  • 4 ТУЗАРА

    1 4 Отговор

    До коментар #3 от "Така е":

    Вие треперите. Ние караме. Колата си знае станциите, вижда се в реално време кое работи, кое е свободно. Не сте помирисали кола на ток и вече драми : D