Polestar, шведският автомобилен производител, известен със своите авангардни и премиум електрически автомобили, е изправен пред предизвикателства по отношение на продажбите на Polestar 2. За да се справи с този проблем, компанията планира радикално да преосмисли гамата си от електромобили до 2027 г., като започне с преименуването на Polestar 2 на Polestar 7.
Настоящата стратегия за именуване на моделите на Polestar е критикувана заради липсата на яснота, като номерата се присвояват на различните стилове каросерии по привидно произволен начин. Въпреки това главният изпълнителен директор Томас Ингенлат подчертава фокуса на марката върху ексклузивността, производителността и авангардните технологии. Въпреки това, на пазар, на който достъпността става все по-важна, Polestar ще се нуждае от солидна бизнес стратегия, за да запази позициите си.
Очаква се Polestar 7 да бъде подкрепен от архитектурата за устойчиво преживяване (SEA) на компанията майка Geely Group или от нейна нова итерация. Тази платформа се използва и от други автомобили в групата, като Polestar 4, Zeekr 001 и Volvo EX30.
Ингенлат обсъди плановете на Polestar за бъдещето, включително въвеждането на моделите Polestar 3 и Polestar 4 в гамата на американския пазар. Въпреки тенденцията в индустрията към по-малки и по-достъпни електромобили, Polestar остава фокусирана върху сегмента на ексклузивните автомобили с висока производителност и премиум клас.
При очакваната интензивна конкуренция на пазара на електромобили до 2027 г. Polestar ще трябва да гарантира, че Polestar 7 предлага нещо наистина иновативно, за да изпъкне сред десетките нови електромобили, навлизащи на пазара.