След като вчера ви разказахме за новото Maserati Grecale Folgore, сега още един модел на италианците получава това означение и по-конкретно кабриолета GranCabrio. GranCabrio споделя задвижването си с GranTurismo, което означава, че разполага с три радиални двигатели с постоянни магнити - един отпред и два отзад, всеки от които е оборудван със собствен инвертор от силициев карбид. Тези двигатели могат заедно да осигурят мощност до 1207 к.с., въпреки че батерията ограничава максималната мощност до 818 к.с. в режим "MaxBoost" и 751 к.с. при нормални условия.
Батерията е с използваем капацитет от 83 kWh и се намира точно зад пътниците. По време на регенеративно спиране батерията може да поеме за кратко време до 400kW, а при продължително зареждане на подходяща станция може да се попълни от 20 до 80% от заряда само за 18 минути, като се поддържа мощност до 270kW. Перата за смяна на предавки тук служат за регулиране на нивата на регенеративното спиране. GranCabrio може да се похвали и с пробег от 450 километра с едно зареждане.
По отношение на дизайна, разлики с по-рано показаната версия на кабриолета с ДВГ могат да бъдат открити единствено в предната решетка и бронята, както и очевидната липса на накрайници на ауспусите.