Porsche Panamera подобри рекорда на Нюрбургринг за луксозни седани Замаскирана предсерийна Panamera, вероятно предстоящият Turbo S E-Hybrid, премина през легендарната писта Нордшлайфе за 7 минути и 24,17 секунди.
Този модел може да се похвали с революционно ново хибридно задвижване, което Porsche засега пази в тайна. Знаем само, че използва наскоро въведеното окачване Active Ride за изключителна управляемост и че се справя със Зеления ад благодарение на специално разработените гуми Michelin Pilot Sport Cup 2. Аеродинамичната сила на притискане получава сериозен тласък от опционалния карбонов бодикит.
Германският модел има преднина от пет секунди пред предишната Panamera Turbo S и три секунди пред Mercedes-AMG GT63 S. Докато електрическият Taycan Turbo GT остава кралят на Нюрбургринг, тази хибридна Panamera е сериозен претендент, който оставя конкуренцията в прахта.
Тестовият пилот на Porsche Ларс Керн приписва рекорда на симфония от инженерни чудеса - задвижващ агрегат, аеродинамика, шаси и, разбира се, гумите Michelin. Той специално хвали новата система Active Ride за това, че държи Panamera залепена за пистата, осигурявайки безпрецедентен контрол на завоите и на каросерията.