Отидете към основна версия

1 372 2

Porsche добави по-евтин Macan към гамата си

  • porsche-
  • macan-
  • macan ev-

Наличен е и опционален офроуд пакет

Porsche разширява гамата на електрическия Macan с въвеждането на два нови варианта: базов модел със задвижване на задните колела (RWD) и Macan 4S със задвижване на всички колела (AWD). А за тези, които искат тяхното Porsche да се справя с нещо повече от асфалт, всички Macan EV вече могат да бъдат оборудвани с опционален пакет за офроуд дизайн.

Новият Macan от начално ниво се отказва от системата AWD, като разчита на един-единствен електрически двигател, монтиран отзад, с мощност 335 к.с., като за кратки интервали от време се предлага мощност до 355 к.с. и въртящ момент 417 Нм. Това означава спринт от 0 до 100 км/ч за 5,4 секунди. Като най-лекият Macan EV в гамата, той вероятно ще бъде и най-ефективният, като щеможе да се похвали с най-дългия пробег от стандартната 100 kWh батерия. Засега обаче Porsche не дава информация за официалните данни.

Macan 4S, разположен между Macan 4 и Macan Turbo, разполага с двумоторна AWD уредба, която развива 442 к.с. в нормален режим на работа, като временно мощността може да нарасне до 509 к.с.. Това води до време от 0 до 100 км/ч от едва 3,9 секунди, което го прави с цяла секунда по-бърз от Macan 4 и само с 0,8 секунди по-бавен от върховия Macan Turbo.

Освен новите опции за задвижване, Porsche представя примамлив офроуд дизайнерски пакет за всички версии на Macan EV. Този пакет е разработен, за да повиши здравината на SUV автомобила и да привлече вниманието на водачите, които жадуват за излизания извън асфалта.

Пакетът включва преработена предна броня със съответстващи елементи на страничните прагове и дифузьора. Елементите се предлагат в цвят на каросерията или в контрастно покритие Vesuvius Grey metallic. Новият бодикит допълва външния вид и може да се съчетае с нови 21-цолови алуминиеви джанти, също завършени в цвят Vesuvius Grey.

По-важното за любителите на офроуда е, че пакетът осигурява повдигане на въздушното окачване с 10 мм.. Това, в комбинация с променената предна броня, подобрява ъгъла на заход до 17,5 градуса, намалявайки риска от остъргване на ходовата част.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 5 гласа.

Свързани новини