Отидете към основна версия

1 094 10

Jaguar се прицелва в по-богати клиенти

  • jaguar-
  • клиенти-
  • богати-
  • v8-
  • v6-

Компанията планира промяна на стратегията

Jaguar е в процес на драматична трансформация, като планира до края на годината да се превърне в изключително електрическа луксозна марка. В неотдавнашно интервю управляващият директор на Jaguar, Роудън Глоувър, очерта амбициозната стратегия на марката да се съсредоточи върху високотехнологични автомобил с фокус върху дизайн.

Глоувър подчерта необходимостта да се откаже от преследването на големи обеми на продажбите и вместо това да се съсредоточи върху предоставянето на изключителен лукс и производителност. Предстоящите електрически модели ще бъдат позиционирани като премиум предложения, насочени към заможни клиенти, които отдават приоритет на ексклузивността и изработката.

Първият нов електрически модел на Jaguar, GT с четири врати, се очаква да бъде представен по-късно тази година. Този автомобил ще демонстрира новия дизайнерски език на марката, който се характеризира със смел и отличителен стил. Глоувър намекна за поляризиращ дизайнерски подход, целящ създаването на автомобили, които се открояват от тълпата.

За да допълни новата продуктова стратегия, Jaguar ще повиши и нивото на клиентското изживяване. Марката възнамерява да създаде по-ексклузивен и персонализиран процес на покупка, отразяващ премиум характера на нейните предложения.

С тази стратегическа промяна Jaguar се стреми да се позиционира отново като водеща марка луксозни електромобили, конкурирайки се с такива като Porsche и Bentley.

Като се фокусира върху дизайна, представянето и ексклузивността, Jaguar се надява да възвърне предишната си слава и да установи силно присъствие на бързо развиващия се пазар на луксозни електромобили.

Поставете оценка:
Оценка 2 от 4 гласа.

Свързани новини