Audi представи обновена версия на своя високопроизводителен компактен модел RS3. Въпреки че основният задвижващ агрегат остава непроменен, германският автомобилен производител се е фокусирал върху усъвършенстването на външния дизайн, интериорните удобства и динамиката на шофиране на своя петцилиндров хотхеч.
Обновленията на екстериора включват променен дизайн на радиаторната решетка, нова конфигурация на предните и задните светлини и избор от свежи екстериорни цветове. Audi също така въведе опционални елементи от въглеродни влакна и нов дизайн на джантите, за да подчертае спортния характер на автомобила.
В салона RS3 се възползва от добавянето на опционални седалки от въглеродни влакна, които предлагат подобрена странична опора и по-състезателна атмосфера. Стандартните спортни седалки остават на разположение за тези, които търсят по-комфортно изживяване при шофиране.
Под кожата Audi се е фокусирало върху усъвършенстването на управлението и представянето на RS3. Адаптивните амортисьори са калибрирани наново за подобряване на контрола върху каросерията, а системата за разпределяне на въртящия момент е подобрена, за да позволи по-голяма пъргавина и възможност за дрифт. Наличието на опционални гуми Pirelli P Zero Trofeo R semi-slick допълнително подчертава потенциала на RS3 като машина, ориентирана към пистата.
Въпреки че мощността остава непроменена - 395 конски сили, Audi намекна, че преди края на настоящото поколение ще се появи по-мощна версия на RS3. Тази разработка обещава да повиши още повече качествата на модела и да запази позицията му на еталон в сегмента на компактните наточени автомобили.