Отидете към основна версия

2 070 1

Коя марка поскъпна най-много през 2017 г.

  • марка-
  • цена-
  • класация
Снимка: Shutterstock

Всяка компания – от най-малката до най-голямата, се стреми да наложи своята марка на пазара. Това е лицето на компанията и най-прекият път до клиента, убедени са маркетолози.

От платформата Visual Capitalist за поредна година са изследвали марката, която най-много е поскъпнала през 2017-а. Това е за Adidas. Цената на марката е нараснала с 58%, до 139 млрд. USD. Следва Alkohol с 48%. Третото място е за Amazon. Търговката марка на онлайн магазина е поскъпнала с 41% за година. Четвъртата позиция е за веригата за бързо хранене King Burger, където поскъпването на марката е 39%.

Интересно е да се види колко са поскъпнали най-известните сред хората марки като например Facebook. Марката на социалната мрежа е увеличила цената си с 27%, до 130 млрд. USD. Tesla е поскъпнала с 32%. Цената на марката на производителя на смартфони Samsung се е повишила с 23%.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини