Коя марка поскъпна най-много през 2017 г.

Публикувана: 14 Ноември, 2017 20:47
1 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1516
Коя марка поскъпна най-много през 2017 г.
Снимка: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ

Всяка компания – от най-малката до най-голямата, се стреми да наложи своята марка на пазара. Това е лицето на компанията и най-прекият път до клиента, убедени са маркетолози.

От платформата Visual Capitalist за поредна година са изследвали марката, която най-много е поскъпнала през 2017-а. Това е за Adidas. Цената на марката е нараснала с 58%, до 139 млрд. USD. Следва Alkohol с 48%. Третото място е за Amazon. Търговката марка на онлайн магазина е поскъпнала с 41% за година. Четвъртата позиция е за веригата за бързо хранене King Burger, където поскъпването на марката е 39%.

Интересно е да се види колко са поскъпнали най-известните сред хората марки като например Facebook. Марката на социалната мрежа е увеличила цената си с 27%, до 130 млрд. USD. Tesla е поскъпнала с 32%. Цената на марката на производителя на смартфони Samsung се е повишила с 23%.

Въвеждане на коментар към статията
Име (като гост):


Напишете кода от картинката КИРИЛИЦА
(само главни букви)
Визуална кептча
Коментар с регистрация »
Коментар:
Много екстри за регистрирани потребители
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани.

Ловци на бисери
Валери Симеонов
Това обяви предаването "Неделя 150" съпредседателят на Патриотичния фронт Валери Симеонов.
Интересното покрай Бойко Борисов е, че покрай него няма скука, винаги има новина, нещо, което шашка."

Още бисери