Коя марка поскъпна най-много през 2017 г.

Публикувана: 14 Ноември, 2017 20:47
1 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1694
Коя марка поскъпна най-много през 2017 г.
Снимка: Shutterstock
ШРИФТ ПЕЧАТ

Всяка компания – от най-малката до най-голямата, се стреми да наложи своята марка на пазара. Това е лицето на компанията и най-прекият път до клиента, убедени са маркетолози.

От платформата Visual Capitalist за поредна година са изследвали марката, която най-много е поскъпнала през 2017-а. Това е за Adidas. Цената на марката е нараснала с 58%, до 139 млрд. USD. Следва Alkohol с 48%. Третото място е за Amazon. Търговката марка на онлайн магазина е поскъпнала с 41% за година. Четвъртата позиция е за веригата за бързо хранене King Burger, където поскъпването на марката е 39%.

Интересно е да се види колко са поскъпнали най-известните сред хората марки като например Facebook. Марката на социалната мрежа е увеличила цената си с 27%, до 130 млрд. USD. Tesla е поскъпнала с 32%. Цената на марката на производителя на смартфони Samsung се е повишила с 23%.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Даниел Боримиров
Даниел Боримиров разкрива треньорската драма в „Левски“
Разглеждаме менюто, но това не означава, че ще поръчваме"

Още бисери