Отидете към основна версия

5 227 21

Нови правила при пътуване

  • авиокомпания-
  • багаж-
  • превоз-
  • правила-
  • промяна
Снимка: М. Богданова ©

С цел по-бързото и лесно качване на борда на самолета на пътниците, както и гарантира за всички тях възможността да носят със себе си един безплатен ръчен багаж на борда на всички полети една от големите нискотарифни авиокомпании, опериращи у нас въвежда промени от 1 ноември 2018 г.

От тогава всеки клиент на Wizz Air ще има право да носи на борда един безплатен ръчен багаж (40x30x20 см), а пътниците, които закупят WIZZ Priority, ще могат да качат на борда и багаж с колелца (55х40х23 см). Освен това, отчитайки предпочитанията на клиентите и променящите се модели на поведение при пътуване, компанията ще въведе нов размер чекиран багаж от 10 кг на цени, стартиращи от едва 7 EUR, с цел да гарантира по-голям комфорт при пътуване.

Новата прозрачна и справедлива багажна политика на авиокомпанията е политика на по-голям избор за пътниците, тъй като ще позволи на клиентите да избират между повече от 50 варианта за ръчен и чекиран багаж в зависимост от техните индивидуални предпочитания. „Пътниците все повече предпочитат отделни продукти пред пакетни услуги и това е в основата на ултра нискотарифния модел, който прилагаме. Ние се стремим да предлагаме на нашите клиенти най-ниските възможни тарифи, както и прозрачност при ценообразуването на билетите. Предлагайки повече продукти и услуги извън пакетни оферти, ще демократизираме начина на пътуване и ще дадем възможност на клиентите да плащат само за услугите, които считат за необходими”, каза Йохан Ейдхаген, главен маркетинг директор на Wizz Air.

Новата политика цели да насърчава пътниците да опаковат разумно и да използват услугата WIZZ Priority, която включва безплатен ръчен багаж (40x30x20 см) и багаж на колелца (55x40x23 см), които могат да бъдат качени на борда, плюс приоритетно чекиране и приоритетно качване на борда преди другите пътници, и то на цена само от 5 EUR.

Всички пътници с резервации без WIZZ Priority, направени преди 10 октомври, за пътувания след 1 ноември 2018 г., ще получат като компенсация към резервацията си безплатен чекиран багаж до 10 кг, а резервациите с чекиран багаж ще бъдат допълнени безплатно с WIZZ Priority.

Причината да се стигне до промяна в политиката е, че над 10 000 полета на година закъсняват именно поради проблеми с багажа. Статистиката също така показва, че през последните 5 години средната продължителност на престоя в дадена дестинация прогресивно намалява и към момента всеки трети пътник на авиокомпанията предприема пътувания с продължителност от 3 дни или по-малко. Данните сочат и че всеки 3-ти клиент избира услугата чекиран багаж, а едва всеки 7-ми пътник – ръчен багаж с колелца, който може да бъде качен на борда.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини