Отидете към основна версия

2 005 8

Наша водеща компания активизира присъствието си на японския пазар с преговори с участието на Котоошу

  • белла българия-
  • япония-
  • пазар-
  • котоошу

20-членна делегация от Япония посети офиса на хранителната компания с цел проучване на възможностите за реализиране на пълното ѝ портфолио на пазара в страната на изгряващото слънце

20-членна делегация от бизнес организации е на посещение в страната ни с цел проучване на възможностите за установяване на партньорски взаимоотношения с български компании.

„Белла България“ е местната компания, производител на тестени и месни продукти, към чието портфолио делегацията прояви интерес и се запозна с различните вкусове и рецептури, разработени специално за вкуса на населението в страната на изгряващото слънце. Подготовката и реализацията на новите продукти, чиято презентация пред японските потребители бе в края на м.г., се проведе в рамките на една година от R&D екипа на „Белла България“, познат с богатата си международна експертиза. „Резултатът е повече от отличен! Превъзходен вкус и качество. Несъмнено ще продуктите ще получат сериозен положителен отзвук на нашите пазари“, коментираха от чуждестранната делегация.

Кристина Грозданова, регионален мениджър Експорт“ и Котоошу

На водещата снимка (отляво надясно): Красимир Иванов, търговско аташе на България в Япония, Котоошу и представители на японската делегация по време на презентацията на продуктите в централата на компанията в София. На втория ред отляво надясно шестият поред е Иван Андонов, официален представител на „Белла България“ в Япония.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Свързани новини