9 Октомври, 2024 11:19 686 3

Наша водеща компания активизира присъствието си на японския пазар с преговори с участието на Котоошу

  • белла българия-
  • япония-
  • пазар-
  • котоошу

20-членна делегация от Япония посети офиса на хранителната компания с цел проучване на възможностите за реализиране на пълното ѝ портфолио на пазара в страната на изгряващото слънце

Наша водеща компания активизира присъствието си на японския пазар с преговори с участието на Котоошу - 1
Снимка: Белла България

20-членна делегация от бизнес организации е на посещение в страната ни с цел проучване на възможностите за установяване на партньорски взаимоотношения с български компании.

„Белла България“ е местната компания, производител на тестени и месни продукти, към чието портфолио делегацията прояви интерес и се запозна с различните вкусове и рецептури, разработени специално за вкуса на населението в страната на изгряващото слънце. Подготовката и реализацията на новите продукти, чиято презентация пред японските потребители бе в края на м.г., се проведе в рамките на една година от R&D екипа на „Белла България“, познат с богатата си международна експертиза. „Резултатът е повече от отличен! Превъзходен вкус и качество. Несъмнено ще продуктите ще получат сериозен положителен отзвук на нашите пазари“, коментираха от чуждестранната делегация.

Кристина Грозданова, регионален мениджър Експорт“ и Котоошу

На водещата снимка (отляво надясно): Красимир Иванов, търговско аташе на България в Япония, Котоошу и представители на японската делегация по време на презентацията на продуктите в централата на компанията в София. На втория ред отляво надясно шестият поред е Иван Андонов, официален представител на „Белла България“ в Япония.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво

    5 0 Отговор
    Котоошу е име легенда в Япония.И истински българин.Рекламата ще е на 200% успешна и продуктите на "Белла " ще пробият на острова
  • 2 Отстрани

    0 0 Отговор
    Какви метани се правят на японските извратени цървули а един спортист се унижава заради едни кори за баница които някакъв японец трябвало да изяде.
    Ако тази фирма Белла изнася продукцията си в Уганда, Танзания или Буркина Фасо няма да има нужда от никакви подобни театрални постановки и ще има по-голям успех.
  • 3 Дааааа

    3 0 Отговор
    Японците ще се получат да ядат тези " деликатеси" от брашно , вода и химия ! А като видиш какви от какви "професионалисти" е Беллината управа , все с тапии от Свободния университет и хора на тоя и оня ! И Котооошу с кой акъл ще им вдига гарда с голямото си име ?!