"Обновяване на общинските поликлиники (ДКЦ-та) както с подобряване на базата, така и закупуване на техника е един от приоритетите, по които ще работя. За мен много важна цел е изграждането на първата в София детска поликлиника, която ще бъде в район "Възраждане". До края на 2024 г. този проект може да бъде реализиран. Сигурен съм, че създаването ѝ ще задвижи процеса и по изграждането на Националната детска болница".
Това каза кандидатът за кмет на София от ГЕРБ - СДС Антон Хекимян в интервю за Радио "Фокус", цитиран от novini.bg.
„Сред основните ми приоритети за София е тя да е по-чист, по-сигурен, по-подреден град, което означава спазването на стандарти за градска среда - от това как изглежда един тротоар, до изграждането на всеки голям инфраструктурен проект“, посочи Хекимян. По думите му разговорът за София освен експертен трябва да е и политически. "Когато става въпрос за експертност бих засегнал и друга тема, и тя е наистина чисто политическа, защото през последните години, особено по време на управлението на правителството на "Промяната“, знаем и ние като журналисти, че бяха спрени много пари за София. 200 милиона бяха отрязани от Плана за възстановяване и устойчивост точно за канализация в северните райони на София. И по този начин гражданите на София бяха наказани", подчерта Хекимян. Той отчете, че в момента се довършват 100 км канализация, а 75 км. са готови като проекти.
Кандидатът за кмет на София от ГЕРБ - СДС разясни и визията си за по-чист град и решаването на транспортните проблеми в столицата. "За да свалим хората от колите, ние трябва да променим разбирането, че с автомобил стигаш по-бързо. Гражданите трябва да бъдат убедени, че използвайки градския транспорт и метрото ще могат да стигнат по-бързо", заяви Хекимян и добави, че това ще се усеща и икономически, защото цената е 1 лев за използване на цялата мрежа на дневна база при закупуването на годишна карта. "Това може да е работеща алтернатива, но трябва да се подобрят връзките на градския транспорт – нещо, за което аз лично искам да работя, защото това означава, че хората ще знаят, качвайки се на автобуса, че ще стигнат много по-бързо. За да използваме приоритетно градския транспорт, трябва да развиваме линиите. Планираме да създадем нови довеждащи линии, защото в голям голяма част от кварталите има такива – това от дома си, от блока си да стигнеш до спирката на метрото. И разбира се, големият инфраструктурен проект, който промени лицето на София през последните години, е метрото, и той не трябва да спира", коментира Антон Хекимян.
По думите му е важно и завършването на ринговете на София. Околовръстният път и изграждането на бул. "Тодор Каблешков“ и "Филип Кутев“, които ще свържат бул. „България“ и „Симеоновско шосе“. "Завършвайки тези рингове, пътят от "Младост“ до "Люлин“ няма да мине непременно през Цариградско шосе, трафикът ще бъде пренасочен извън центъра", обясни Хекимян.