Георги Гвоздейков е от тези министри, които са предложени да продължат от действащото правителство в служебния кабинет на Димитър Главчев, припомни "Дневник".
Часове след като името му беше обявено, партията му "Продължаваме промяната" го изключи от редиците си. "Политическите кабинети трябва да са политически неутрални, а не балансирани", коментира по този повод Кирил Петков, съпредседател на "Продължаваме промяната".
Засега Гвоздейков не е посочил конкретна причина за решението си да бъде служебен министър на транспорта и съобщенията. Неотдавна той пусна повторно коригираната обществена поръчка за купуване на 35 електрически жп мотриси.
Стойността ѝ е 1.1 млрд. лв. и се финансира по Плана за възстановяване и устойчивост. В първия ѝ вариант тя бе оспорена с жалба в Комисията за защита на конкуренцията. Подготвя се и поръчка за 20 скоростни влака, които развиват 200 км/ч и са с капацитет 300 седящи места. Завършването на тези проекти може да са мотивът му да се съгласи да остане.
Като министър на транспорта Георги Гвоздейков допринесе както за старта на модернизацията на БДЖ, така и за закупуването и въвеждане в експлоатация на първия медицински хеликоптер. Неговото ведомство остана настрана от скандалите и обвиненията в далавери през всичките десет месеца на кабинета "Денков". Явно чувството му на дълг пред сектора е надделло над партийната обвързаност.