Отидете към основна версия

1 732 3

Сагата с билетите за турнето на Тейлър Суифт продължава с пълна сила

  • тейлър суифт-
  • турне-
  • билети-
  • сага-
  • ботове

"TicketMaster"и "Live Nation Entertainment" посочиха онлайн ботове като причина, поради която феновете не могат да се сдобият с билети за концерта на звездата

Снимка: Shutterstock

Американски законодатели поискаха Федералната търговска комисия да приложи закон от 2016 г. срещу прекупвачи на билети, използващи ботове, след като "TicketMaster" обвини софтуера за проблемите с продажбата на билети за предстоящото турне "Eras" на поп сензацията Тейлър Суифт.

По-рано през месеца онлайн порталът отмени планираните продажби за широката публика на билети за музикалната ѝ обиколка в САЩ през 2023 г. - първата ѝ от пет години насам, след като 3,5 милиарда заявки от фенове, ботове и скалпъри (прекупвачи на билети) задръстиха сайта на компанията.

Сенаторите Ричард Блументал и Марша Блекбърн, които са работили по закона от 2016 г., забраняващ на прекупвачите на билети да използват софтуер за закупуването им, притиснаха Федералната търговска комисия да даде отговор какво е направила за прилагането му, ако изобщо е предприела някакви действия.

"TicketMaster"и "Live Nation Entertainment" посочиха онлайн ботове като причина, поради която феновете не могат да се сдобият с билети за концерта на звездата.

"Това накара компанията да спре продажбите на билети за широката публика", пишат сенаторите в писмо до комисията, цитирайки и други случаи на потребители, които са имали проблеми с купуването на билети онлайн.

"Въпреки че ботовете може да не са единствената причина за тези проблеми, борбата с тях е важна стъпка за намаляване на потребителските разходи в индустрията за онлайн билети", oтбелязват още Блументал и Блекбърн.

Тейлър Суифт, отличена с наградата за изпълнител на годината на раздадените наскоро Американски музикални награди, заяви, че е било "мъчително" да гледа как феновете се борят да си осигурят билети за изявите ѝ, предава БТА. Тя заяви, че в началото е била напълно уверена в способностите на "TicketMater" да се справи с голямото търсене.

Поставете оценка:
Оценка 1.4 от 5 гласа.

Свързани новини