През изминалия месец беше обявено, че Бела Хадид е спечелила наградата на Lyst за "Power Dresser of the Year" за 2022 г. Аргументацията на сайта за електронна търговия за това защо Хадид е спечелила наградата включваше статистика и факти, включително че нейните тоалети са предизвикали огромно "1900% увеличение на търсенията на подобни артикули" и че тя е стимулирала търсенето на специфични неща, като корсети (70% увеличение) и карго панталони (56% увеличение), след като ги е носила, пише vesti.bg.
Целият ансамбъл е перфектната комбинация от търговска достъпност и редки артикули, които могат да бъдат възпроизведени поне в естетически план. Всеки може да си намери страхотно кожено яке с големи размери и забавна графична тениска; всеки може да си купи някаква версия на Ugg, макар и да не е разпродадената миниатюрна платформа.
Подобно на Хадид, целият свят не може да се насити на винтидж стила в момента, но има разлика в начина, по който Хадид и други знаменитости избират да носят винтидж. Множество знаменитости полагат големи усилия, за да се сдобият с рядък номер на Galliano или архивна пола на Roberto Cavalli.
В края на краищата винтиджът се превърна в начин за знаменитостите да обявят, че вече имат място в модната сфера. Сега виждаме как кралицата на TikTok, превърнала се в поп звезда, Адисън Рей, относително нова в света на модата, присъства на събитие в LACMA, където гостите са облечени изключително в Gucci, а тя е с винтидж рокля на Jean-Louis Scherrer couture. Подобни ходове сме виждали от Кайли Дженър, Ариана Гранде, Сими Хейз и др.
Винтиджът се превърна във визуално изявление през 2022 г., което знаменитостите използват, за да сигнализират "аз съм различен" и че имат модна гледна точка, докато в действителност всички започват да изглеждат еднакво.
В крайна сметка, когато много звезди се опитват да пробият в света на модата чрез винтидж, се усеща празнота, защото няма те самите нямат никаква съществена връзка с дрехите, които носят.