Въпреки че за меметата може да се каже, че вече са преминали своя пик и със сигурност са много трудни за адаптиране в политиката, и демократите, и републиканците в САЩ са правили многократни опити за показване на чувство за хумор в интернет, които в повечето случаи са завършвали с фиаско.
Кампанията за преизбиране на президента Джо Байдън, която е изградила стабилно интернет присъствие досега, ще продължи да опитва в този дух. Според любопитна обява за работа, кампанията наема „меме мениджър“, който да се занимава с „ежедневните акции по ангажиране на най-популярното интернет съдържание и страници с мемета“. За позицията се предлага заплата до 85 000 долара, съобщава NOVA.
Предложението е насочено към създатели на съдържание, които да направят мемета, обясни Кларк Хъмфри, старши съветник на кампанията.