Почти всеки, който е бил в съзнателна възраст през 90-те и началото на 2000-та помни емблематичните бляскави шоута и ангелите - супермоделите на Victoria's Secret, които оказаха значително влияние върху модата и поп културата. През годините марката беше синоним на спиращ дъха блясък и перфектен външен вид, представяйки някои от най-известните модели в света и изграждайки модна империя, пише dir.bg.
Въпреки че брандът не се размина със скандали и дори за известно време преустанови уникалните си ревюта, шефовете на марката обявиха, че отново ще "открият" подиума, по който да дефилират най-големите имената в модерната модна индустрията.
И ако преди години моделите, които изящно пристъпваха облечени в сексапилното бельо на марката и с ангелски крила на гърбовете си, трябваше да притежават точно определени физически мерки и размери, то в последните години Victoria's Secret преосмисли подхода си, като се фокусира повече върху приобщаването и разнообразието на красавиците, които дефилират за тях.
И макар че днес модели като Кендал Дженър, Джиджи Хадид, Джордан Дън да са първите, които получават "да" на кастингите, има една група красавици, които и до днес продължават да са лицата на Victoria's Secret и публиката продължава да асоциира марката именно с тях. Нека да видим какво се случва днес с емблемите на марката.
Адриана Лима
Държейки рекорда за най-много ревюта на Victoria"s Secret, 43-годишната Адриана Лима официално стана "ангел" през 2000 г., малко след като навършва 18-годишна възраст. Тя беше известна със зашеметяващото си присъствие в годишните модни ревюта на марката. Избирана е да открие шоуто пет пъти, като през 2012 г. го прави по-малко от два месеца след като ражда второто си дете.
През 2004 г. е един от моделите, които се включват в националното турне на марката Angels Across America, като заедно с нея са легендарните Тайра Банкс, Хайди Клум, Жизел Бюндхен и Алесандра Амбросио. Три години по-късно, след гласуване, е посочена от почитателите на марката като "най-ценният ангел на Victoria's Secret".
През март 2019 г. Амброзио стартира своя марка плажно облекло GAL Floripa в партньорство със сестра си Алин и приятелката си от детство Жизел Кория. Тя има и своя собствена модна и лайфстайл марка, Ále by Alessandra, в сътрудничество с американския търговец на дребно Cherokee, като се фокусира върху ежедневно и официално облекло за млади жени.