Според руското издание "Авторевю" в Толиати вече са доставени тестови екземпляри на 4х4 версиите на Logan и Sandero. Според изданието ръководството на Renault е взело решение да се изпитват възли и агрегати на френската компания Poclain Hydraulics, която е по-известна с производството на строителна техника.
4х4 версиите на Logan, Sandero и Sandero Stepway ще са снабдени с екзотична хидрообемна трансмисия, където усилието от двигателя предава течност под високо налягане, което чрез допълнителна помпа се предава на вала на хидро мотора под формата на въртящ момент.
Така автомобилът остава с предни задвижващи колела. Когато обаче предните колела пробуксуват, системата сработва и предава момент към задните колела. С други думи двигателят задвижва помпа, която нагнетява течност под високо налягане към хидравличен мотор на задните колела
Тя може да се задейства и ръчно, но до скорост 40 км/ч. Ако Logan 4x4 и Sandero 4x4 станат серийни, то това ще се случи най-рано през 2018 година. Според представители на компанията Poclain Powertrain, тяхната система AddiDrive е два пъти по-евтина от стандартните 4х4 системи, при това тежи само 40 килограма.