Отидете към основна версия

6 870 16

Mercedes-Benz изразходвал 200 тона водород за тестове

  • mercedes-benz-
  • daimler-
  • glc-
  • горивни клетки-
  • водород

От 2015 г. досега инженерите на Mercedes-Benz са използвали над 200 тона водород за изпитанията на версията на GLC с горивни клетки. По време на тестовете прототипите на кросоувъра са отделили в атмосферата 1 800 тона водна пара.

Немците ще представят предсерийната на водородния GLC на салона във Франкфурт. Резервоарите, които са най-уязвимото звено от конструкцията на автомобилите с горивни клетки, са разположени в пода и са подсигурени с допълнителна подрама.

Изпитанията на водородния GLC са провеждани в технологичния център на Mercedes-Benz в Зинделфинген. Там могат да бъдат пресъздавани най-различни метеорологични условия и температури от -40 до 60 градуса по Целзий.

Първият прототип на водородния GLC бе показан през лятото на 2016 г. SUV-то има два резервоара за водород и йон-литиева батерия, която позволява движение без използване на горивните клетки. Немците обаче все още не се ангажират с конкретни срокове за началото на серийното производство.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини