От 2015 г. досега инженерите на Mercedes-Benz са използвали над 200 тона водород за изпитанията на версията на GLC с горивни клетки. По време на тестовете прототипите на кросоувъра са отделили в атмосферата 1 800 тона водна пара.
Немците ще представят предсерийната на водородния GLC на салона във Франкфурт. Резервоарите, които са най-уязвимото звено от конструкцията на автомобилите с горивни клетки, са разположени в пода и са подсигурени с допълнителна подрама.
Изпитанията на водородния GLC са провеждани в технологичния център на Mercedes-Benz в Зинделфинген. Там могат да бъдат пресъздавани най-различни метеорологични условия и температури от -40 до 60 градуса по Целзий.
Първият прототип на водородния GLC бе показан през лятото на 2016 г. SUV-то има два резервоара за водород и йон-литиева батерия, която позволява движение без използване на горивните клетки. Немците обаче все още не се ангажират с конкретни срокове за началото на серийното производство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 doktors
Коментиран от #4, #6
16:03 05.09.2017
2 Поздравления
Дано стане по-скоро
16:26 05.09.2017
3 гост
Немците обаче все още не се ангажират с конкретни срокове за началото на серийното производство.
А честито на наивниците
16:45 05.09.2017
4 гост
До коментар #1 от "doktors":
Изгаряне няма, а химична реакция от която се произвежда ток.Водородът е толкова чист - колкото електроенергията, чрез която е произведен.
17:15 05.09.2017
5 незнайко
Коментиран от #12
17:56 05.09.2017
6 Зорлем
До коментар #1 от "doktors":
Само остава да ни осветлиш откъде ще го копаем този чист водород в промишлени количества и всичко ще се нареди идеално.Коментиран от #7
21:19 05.09.2017
7 гюзелим
До коментар #6 от "Зорлем":
От където копаеш бензина и нафтата...........08:17 06.09.2017
8 аса
То верно да се чуди човек? То водорода не е като да е 75% от състава на познатата вселена, пък и много странно от къде ли са го добивали през 20-те и 30-те години на 20-ти век в такива огромни количества, че да си пълнят дирижаблите? Ама за "Хинденбург" не трябва да се вярва на пропагандата, него са го пълнили с пропан-бутан!
Коментиран от #9, #10
09:50 06.09.2017
9 гост
До коментар #8 от "аса":
Ключовата думичка беше "чист" , ако случайно не си забелЕзАл . А тъй като за любимия ти Хинденбург са го добили от метан , явно тоя вариант отпада . Единствения друг известен на човечеството е чрез електролиза на вода , но там пък трябва толкова ток , че сто пъти по-добре да си го заредиш направо в батерия . А пък ако вземем да говорим за транспорт и съхранение на течен водород , радиоактивните отпадъци на АЕЦ-а ще ти се видят детски играчки . Още въпроси имаш ли или вече ти се изпари ентусиазма ?09:59 06.09.2017
10 гост
До коментар #8 от "аса":
Ааа , да бе верно , как не се сетих , сигурно ще препоръчаш да го "събираме" от междупланетното пространство , където вярно го има в свободно състояние , само малкия проблем е , че от Земята до Луната сигурно ще събереш има няма една стотна от Хинденбург . Все пак успех , дерзай !10:07 06.09.2017
11 аса
10:08 06.09.2017
12 на баба ви хвърчилото
До коментар #5 от "незнайко":
хахахахах производство.... ццццКоментиран от #13
10:41 06.09.2017
13 гост
До коментар #12 от "на баба ви хвърчилото":
А ти как го наричаш , появяване от нищото вследствие на свръхестествени сили ?10:50 06.09.2017
14 Японеца
Коментиран от #15, #16
15:54 06.09.2017
15 гост
До коментар #14 от "Японеца":
Ооо да , даже и Тойота , а ти искаш ли да провериш колко бройки са продали от тях и на кого ? Лесно се смята , горе долу пръстите на ръцете и краката ще ти стигнат да не се мъчиш да пишеш . А ако те интересува защо можеш да се помъчиш да прочетеш коментарите по нагоре .18:08 06.09.2017
16 Иванчо
До коментар #14 от "Японеца":
Нека си я има !07:44 08.09.2017