V-образните осемцилиндрови двигатели са рядко срещано явление при мотоциклетите. В повечето случаи това са американски огромни круизъри. Сега обаче австралийски байкъри решиха да натрият носа на американците и представиха спортбайка PGMV8, който е оборудва с двулитров V8 агрегат.
Автор на проекта е австралийският къстъм майстор Пол Малони, а работата над този проект започва през 2008 година. Сега мотоциклетът е напълно готов за серийно производство. Силовият агрегат на практика представлява два куплирани агрегата Yamaha YZF-R1. Сумарният работен обем е 1998 см3, мощността е 334 конски сили, а максималният въртящ момент - 214 Нм.
Решетъчната рамка е изработена от легирана стомана, а подрамката е от алуминий. Каросерийните панели са изработени от карбон, а титаниевата ауспухна система е дело на Akrapovic (4-2-1) и обезпечава допълнително снижаване на общата маса. Така конструиран байка тежи 242 килограма, като за сравнение ще кажем, че Kawasaki Ninja H2 тежи 238 килограма, а мощността му е със 106 коня по-ниска.
Спортбайкът PGMV8 разполага още с амортисьори Ohlins TTX Mk2, вилка Ohlins FGRT301, и с ковани алуминиеви колела от Marchesini. Спирачните апарати са Brembo GP4 отпред и Brembo P4 отзад. Цената на този спортен байк с V-образен осемцилиндров агрегат е 180 000 австралийски долара, което се равнява на 109 000 евро.