Last news in Fakti

27 Август, 2019 13:16 4 668 12

Сериен спортен мотоциклет с V8 за €109 000­

  • pgmv8-
  • v8-
  • мотоциклет
Сериен спортен мотоциклет с V8 за €109 000­ - 1

V-образните осемцилиндрови двигатели са рядко срещано явление при мотоциклетите. В повечето случаи това са американски огромни круизъри. Сега обаче австралийски байкъри решиха да натрият носа на американците и представиха спортбайка PGMV8, който е оборудва с двулитров V8 агрегат.

Автор на проекта е австралийският къстъм майстор Пол Малони, а работата над този проект започва през 2008 година. Сега мотоциклетът е напълно готов за серийно производство. Силовият агрегат на практика представлява два куплирани агрегата Yamaha YZF-R1. Сумарният работен обем е 1998 см3, мощността е 334 конски сили, а максималният въртящ момент - 214 Нм.

Решетъчната рамка е изработена от легирана стомана, а подрамката е от алуминий. Каросерийните панели са изработени от карбон, а титаниевата ауспухна система е дело на Akrapovic (4-2-1) и обезпечава допълнително снижаване на общата маса. Така конструиран байка тежи 242 килограма, като за сравнение ще кажем, че Kawasaki Ninja H2 тежи 238 килограма, а мощността му е със 106 коня по-ниска.

Спортбайкът PGMV8 разполага още с амортисьори Ohlins TTX Mk2, вилка Ohlins FGRT301, и с ковани алуминиеви колела от Marchesini. Спирачните апарати са Brembo GP4 отпред и Brembo P4 отзад. Цената на този спортен байк с V-образен осемцилиндров агрегат е 180 000 австралийски долара, което се равнява на 109 000 евро.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 майстора

    12 15 Отговор
    Аа не не ...за нашия пазар ако може дизел да направят че Бай Ганьо простия да му се радва

    Коментиран от #2

  • 2 А за

    17 2 Отговор

    До коментар #1 от "майстора":

    тебе да направят на метан, защото си най-големия цървул.
  • 3 Голям Слон

    5 5 Отговор
    Каква е точната идея на V8 за мотоциклет?
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 гост

    4 2 Отговор
    Само където ще си купиш 5 нови Кавазакита за тези пари, а това няма дори спойлери. Разбирам, че е рядка, но все пак това, което са направили не е нов двигател, а са два доработени в един. Реалната цена е към 50-60х.долара, а не 180х.долара.
  • 6 Тост

    3 1 Отговор
    Ех, да имах 109000 €,че да си купя немски или японски джип на старо(или лимузина) пък да си съ возя ,чекай го да умре! Пък тарикатите копувайте мотора и карайте,ще направят и по скъп щом има кой да плаща!
  • 7 Ганьо

    0 0 Отговор
    Моторите задминаха колите по кубатура и бр цилиндри..... Иначе с 8 цилиндров двигател и на подобна цена е и Honda NR750 - най-красивият мотор произвеждан някога.

    Коментиран от #8

  • 8 Hellish

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ганьо":

    nr750 е V4 с овални бутала и две биели на бутало браточка. Не си далеч от истината и все пак не си прав. Липсват ти 4 цилиндъра някъде
  • 9 Да няма грешка

    0 4 Отговор
    Мотоциклета притежава 334 конски сили, и само 214Нм . А старо ТДИ 1900см3 "вади"235Нм при 110коня.

    Коментиран от #10, #11

  • 10 Странгер

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Да няма грешка":

    Никаква грешка няма. Този мотоциклет е около 6 пъти по лек от автомобил 1.9тди. Пика в кривите на нютуниге и мощността при мотоциклетите е изместена в много по високи обороти. Аз съм моторист цял живот и твърди, че тези параметри са толкова брутални, че това не става за каране. Еле пък в стил на обикновен турър

    Коментиран от #12

  • 11 Голям Слон

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Да няма грешка":

    Забравяш, умишлено предполагам, че дизелът, който казваш е турбиниран. Без турбо имаш една обикновена нафтова печка :-) 150 нм мотор трудно го удържам. И със сигурност по ускорение съм в графата на расовите италиански четириколки. Че даже и малко напред.
  • 12 Ганьо

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Странгер":

    Немеца им е промил мозъка с тия нюПони..... Няма смисъл да обясняваш. И задната гума не може да ги предаде на пътя, защото контакта е 1-2 см, но....