Скоро няма да има нужда да отивате при дилъра, за да се справите бързо с неизправността на автомобила си. По-конкретно това важи за колите с марка Mercedes-Benz.
Личното присъствие на инженери ще бъде заменено от по-малко квалифицирани работници, които ще дойдат до вашия дом и ще използват очила с добавена реалност Hololens 2, за да инспектират и ремонтират автомобила.
Новата система за виртуална дистанционна поддръжка на Mercedes-Benz работи съвсем просто. В реално време експерт дистанционно дава съвети на какво да се обърне внимание при диагностициране и ако нещо не е ясно, използвайки специално устройство, той ще „нарисува“ стрелки или диаграма върху диагностицирания автомобил ...
Съобщава се, че системата е в процес на тестване повече от две години в Съединените щати и сега е готова да започне да се предлага в дилърската мрежа на Mercedes-Benz USA. Очаква се новата технология да позволи на компанията да увеличи производителността на сервизите, като по този начин повиши и удовлетвореността на клиентите.