По-рано този месец Pagani представи своето най-ново произведение – Utopia. Наследникът на Huayra бе представен с върховия 6.0-литров бензинов V12 двигател с две турбини, който работи съвместно с механична трансмисия със седем предавки. Той предава мощността си от 852 конски сили и максималния въртящ момент от 1100 нютон метра до задните колела, които изискват своето внимание по време на шофиране.
В скорошно интервю пред Top Gear, Хорацио Пагани разкри, че компанията е имала достъп до 4.0-литровия хибриден V8, който от Mercedes използват за върховия GT 63 S E Performance. С помощта на някои настройки и подмяна на дребни компоненти, конфигурацията лесно е можела да достигне 1000 конски сили, но Пагани не е поискал това. Разбира се, зад това има основателни причини, които само човек като Хорацио Пагани би избрал пред това да се хвали с рекордна мощност.
Електрифицирането на Utopia би донесло по-високо тегло от това на настоящия модел оборудван с бензинов V12. В момента Utopia може да се похвали с тегло от 1280 килограма. От Pagani не споменават каква би била разликата в теглото, но симулации с хибридния тракт показват около 5 секунди по-ниско време на Нюрбургринг. Освен това, електрифицирането най-вероятно би донесло и автоматична трансмисия, каквато работи и при хибридния AMG GT 63 S E Performance.