21 Септември, 2022 14:56 2 504 6

Как и защо Pagani заложи на V12 вместо хибриден V8 с над 1000 коня?

  • pagani-
  • huayra-
  • utopia-
  • mercedes-
  • amg-
  • v12-
  • v8

Въпреки по-голямата мощност, колата е щяла да бъде по-бавна

Как и защо Pagani заложи на V12 вместо хибриден V8 с над 1000 коня? - 1

По-рано този месец Pagani представи своето най-ново произведение – Utopia. Наследникът на Huayra бе представен с върховия 6.0-литров бензинов V12 двигател с две турбини, който работи съвместно с механична трансмисия със седем предавки. Той предава мощността си от 852 конски сили и максималния въртящ момент от 1100 нютон метра до задните колела, които изискват своето внимание по време на шофиране.

Как и защо Pagani заложи на V12 вместо хибриден V8 с над 1000 коня?

В скорошно интервю пред Top Gear, Хорацио Пагани разкри, че компанията е имала достъп до 4.0-литровия хибриден V8, който от Mercedes използват за върховия GT 63 S E Performance. С помощта на някои настройки и подмяна на дребни компоненти, конфигурацията лесно е можела да достигне 1000 конски сили, но Пагани не е поискал това. Разбира се, зад това има основателни причини, които само човек като Хорацио Пагани би избрал пред това да се хвали с рекордна мощност.

Как и защо Pagani заложи на V12 вместо хибриден V8 с над 1000 коня?

Електрифицирането на Utopia би донесло по-високо тегло от това на настоящия модел оборудван с бензинов V12. В момента Utopia може да се похвали с тегло от 1280 килограма. От Pagani не споменават каква би била разликата в теглото, но симулации с хибридния тракт показват около 5 секунди по-ниско време на Нюрбургринг. Освен това, електрифицирането най-вероятно би донесло и автоматична трансмисия, каквато работи и при хибридния AMG GT 63 S E Performance.

Как и защо Pagani заложи на V12 вместо хибриден V8 с над 1000 коня?


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Про100 100

    6 0 Отговор
    Изглежда добре като за писта. Не знам някой нормален да си го купи за всеки ден😆

    Коментиран от #3

  • 2 Е как защо

    8 0 Отговор
    Защото на новата Лада и сложиха двигател със 105 коня,затова.

    Коментиран от #6

  • 3 Има нормални

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "Про100 100":

    с достатъчно доход за да си го позволят,тази кола е за тях,не е зад пред панелката.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 незнайко

    1 0 Отговор
    Най ми харесва скоростния лост на 7 степенната кутия !!! Тегло от 1300 кг. и 850 кс. се постига само с тръбна конструкция и много КАРБОН !!!
  • 6 СЗО

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Е как защо":

    ....и спортен режим.