Head-up дисплеите съществуват още от края на 80-те години на миналия век и макар да не са една от най-популярните екстри в автомобилите, то не можем да отречем, че са една от най-полезните. През последните години видяхме много интерпретации на технологията, включително и дебюта на 3D head-up дисплеи при различните производители, които изнесоха технологията на още по-високо ниво.
Сега от BMW искат да достигнат дори още по-високи позиции с представянето на новия Panormaic Vision, който на практика представя една модерна система за проектиране върху по-голяма част от стъклото. Технологията е комбинирана с изцяло нов дизайн на таблото, който да следва новия слоган на марката „очите на пътя – ръцете на волана“. Технологията използва светлинни панели, които проектират върху долната част на стъклото, която е предварително затъмнена.
Това дава възможност на шофьора да има достъп всичката информация, която му е нужна, като може да я разпределя или ограничава. Очаква се технологията да дебютира в някой от новите автомобили върху платформата Neue Klasse, което означава, че ще трябва да изчакаме поне до 2025 година, когато очакваме и първият сериен модел на новата архитектура.