Отидете към основна версия

2 945 6

Xiaomi SU7 може да остане ексклузивен за Китай

  • xiaomi-
  • su7-
  • електромобил-
  • китай

Компанията предприема предпазлив подход

Xiaomi EV, автомобилното подразделение на китайския технологичен гигант Xiaomi, си е поставило амбициозна цел - неговите автомобили да се движат по улиците на целия свят. Въпреки това, по време на неотдавнашна сесия за въпроси и отговори в Weibo, Xiaomi EV отговори на запитванията относно глобалната наличност на първия си модел, Xiaomi SU7. Компанията уточни, че в момента основният ѝ фокус е върху вътрешния пазар в Китай. Въпреки че има глобални стремежи, Xiaomi EV изглежда възприема предпазлив подход в краткосрочен план.

Навлизането в автомобилната индустрия започна през март 2021 г., когато Xiaomi обяви значителна инвестиция в размер на 1.30 млрд. евро в своето автомобилно предприятие, като през следващото десетилетие се ангажира с 9 млрд. евро. Основателят и главен изпълнителен директор на Xiaomi, Лей Джун, изрази силен оптимизъм по отношение на успеха на първия автомобил на компанията, като подчерта ангажимента за победа в тази област.

Въпреки амбициите си, Xiaomi EV не разкрива важни подробности. Макар да представи Xiaomi SU7 и да сподели спецификациите му, компанията се въздържа от разкриване на подробности за цените. Това е критичен аспект в индустрията на електрическите автомобили, където ценообразуването може значително да повлияе на успеха на марката.

Забележителен аспект от стратегията на Xiaomi е стремежът ѝ да бъде сред петте най-големи световни автомобилни производители в рамките на 15-20 години. Лей Джун си е поставил амбициозната цел до 2024 г. компанията да стане ключов играч в сектора на интелигентното шофиране. Постигането на тази цел обаче е свързано с трудности

Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.

Свързани новини