Xiaomi EV, автомобилното подразделение на китайския технологичен гигант Xiaomi, си е поставило амбициозна цел - неговите автомобили да се движат по улиците на целия свят. Въпреки това, по време на неотдавнашна сесия за въпроси и отговори в Weibo, Xiaomi EV отговори на запитванията относно глобалната наличност на първия си модел, Xiaomi SU7. Компанията уточни, че в момента основният ѝ фокус е върху вътрешния пазар в Китай. Въпреки че има глобални стремежи, Xiaomi EV изглежда възприема предпазлив подход в краткосрочен план.
Навлизането в автомобилната индустрия започна през март 2021 г., когато Xiaomi обяви значителна инвестиция в размер на 1.30 млрд. евро в своето автомобилно предприятие, като през следващото десетилетие се ангажира с 9 млрд. евро. Основателят и главен изпълнителен директор на Xiaomi, Лей Джун, изрази силен оптимизъм по отношение на успеха на първия автомобил на компанията, като подчерта ангажимента за победа в тази област.
Въпреки амбициите си, Xiaomi EV не разкрива важни подробности. Макар да представи Xiaomi SU7 и да сподели спецификациите му, компанията се въздържа от разкриване на подробности за цените. Това е критичен аспект в индустрията на електрическите автомобили, където ценообразуването може значително да повлияе на успеха на марката.
Забележителен аспект от стратегията на Xiaomi е стремежът ѝ да бъде сред петте най-големи световни автомобилни производители в рамките на 15-20 години. Лей Джун си е поставил амбициозната цел до 2024 г. компанията да стане ключов играч в сектора на интелигентното шофиране. Постигането на тази цел обаче е свързано с трудности
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Туй нещо кърти мивки
17:22 08.01.2024
2 Брюкселската зелка
Коментиран от #3
17:59 08.01.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Коприна
18:55 08.01.2024
6 Германофил
22:01 08.01.2024