Автомобилната индустрия е в процес на радикална трансформация, а технологичните гиганти се стремят да оставят своя отпечатък. Докато Apple се преориентира от създаването на собствен автомобил към фокусиране върху софтуера, китайски играчи като Xiaomi и Meizu се движат с пълна сила напред.
Xiaomi вече е навлязла на пазара на електромобили и се готви за бис, а Huawei се превърна в могъща сила чрез стратегически партньорства. Сега Meizu е напът да се включи в битката със свой собствен електромобил с кодово име DreamCar MX.
Стратегията на Meizu се върти около голяма доза технологии и участие на потребителите. Компанията планира да предложи висока степен на персонализация, като позволи на купувачите да персонализират всичко - от цветовете на интериора до темите на софтуера. Този подход отразява фокуса на технологичната индустрия върху потребителското изживяване и персонализацията.
Зад кулисите Meizu има мощен съюзник в лицето на Geely, голям автомобилен играч с доказан опит. Това партньорство осигурява на Meizu необходимия опит и ресурси, за да се конкурира на силно конкурентния пазар на електромобили.