Отидете към основна версия

1 051 4

"Глово" ще инвестира 5 млн. евро в екологични и социални проекти по света

  • глово-
  • проекти-
  • социални-
  • инициативи-
  • подкрепа-
  • глад-
  • храна

Сумата ще се сформира, като част от печалбата от всяка поръчка ще влиза в създадения от приложението "Фонд за въздействие"

Източник: Shutterstock

До края на годината "Глово" (Glovo) предвижда да отдели до 5 милиона евро в подкрепа на екологични и социални проекти по света, съобщават от фирмата. Сумата ще се сформира, като част от печалбата от всяка поръчка ще влиза в създадения от приложението "Фонд за въздействие", който ще финансира инициативи на местните общности, цифровизация на малкия бизнес, борба с изменението на климата, преодоляване на различията между половете в областта на технологиите и програми за повишаване на квалификацията на куриерите, казва Себастиан Пелион, ръководител на отдел "Въздействие и устойчивост".

Плановете на компанията предвиждат намаляване на глада и разпределение на продукти към уязвими семейства, намаляване на въглеродния отпечатък, електрифициране на автопарка ѝ, намаляване на цената и въвеждане в употреба на повече рециклируеми опаковки, осигуряване на обучения и практически насоки за дигитализация на малкия и средния бизнес.

През тази година Фондът за въздействие ще инвестира 195 000 евро, за да помогне на засегнатия от войната украински народ и местните неправителствени организации, съобщи БТА.

През последните години Glovo успява да подпомогне различни общности чрез свои програми за въздействие и социални инициативи. От март 2020 г. досега чрез инициативата Glovo Access са доставени повече от 2,3 милиона ястия и са спасени повече от 1100 тона храна, а програми като Glovo Local инвестират усилия в подкрепа на малкия и средния бизнес по пътя към дигитализацията и оптимизирането на обслужването във физическите обекти, посочват от компанията.

В края на миналата година в България стартира инициативата "Ангажиментът на Glovo", която е насочена към куриерите, които си сътрудничат с приложението. Част от нея е платформата G-learning, чрез която регистрираните доставчици получават безплатен достъп до различни образователни курсове. Сред най-предпочитаните програми са изучаване на английски и бизнес английски език, въведение в Excel, въведение в дигиталния маркетинг и ефективно управление на времето.

Поставете оценка:
Оценка 1.8 от 5 гласа.

Свързани новини